[xp] station in eens niet meer ntfs

Pagina: 1
Acties:

• kmmartins
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-03-2024
Help...

nadat ik mijn E schijf (ik heb een harde schijf opgedeeld in 3en) had gedefragmenteerd (en dat was behoorlijk nodig....) kon ik mijn e schijf niet meer benaderen.... ook heeft die partitie volgens schijfbeheer geen bestandssysteem...

weet iemand hoe ik dit kan herstellen??

(fouten controlle doet ook niks, die stopt na 1 sec meteen) :(

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08-05 21:44

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

Misschien een probleem in je fat tabel met die partitie. het beste is om alle data even te backuppen en de partities opnieuw aan te maken.

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Hubert schreef op 01 mei 2004 @ 11:50:
Misschien een probleem in je fat tabel met die partitie. het beste is om alle data even te backuppen en de partities opnieuw aan te maken.
Hij kan ze niet meer benaderen ;)

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

• kmmartins
8)7 iid ik kan mijn data niet meer benaderen....

ik zou wel met powermax van maxtor, de hele partitie kunnen kopieren naar andere HD.... maar krijg ik dan niet het zelfde probleem op die HD?

• wvdburgt
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17-04 00:27

wvdburgt

MacOS all the way baby!

getdataback voor fat of nts, daarmee kun je alles terug hale als je nog in windows komt...

AMD Ryzen 5 7600X | Asus Prime X670-P | Corsair Vengeance 2x 16GB DDR5 PC5200 | XFX Speedser MERC 310 AMD 7900 XTX| http://wvdburgt.nl

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
kmmartins schreef op 01 mei 2004 @ 11:47:
weet iemand hoe ik dit kan herstellen??
Partitie formatteren en backup (die je natuurlijk net voordat je bent gaan defragmenteren gemaakt hebt) terugzetten?

• kmmartins
nee helaas :( (60gb backuppen...??)

maja waaronder 4 gb aan echte hele belangrijke data.... die had ik wel even kunnen branden op een dvd jah |:(

met dat programma GetDataback wil het niet echt vlotten....
hij komt heel veel fouten tegen.... duurt nog 9 uur voordat ie klaar is met "scanning drive"
Pagina: 1