Probleem met Windows 2000 en realtekkaartje?

Pagina: 1
Acties:

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-08 20:11

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Topicstarter
PRobeer dit kaartje tre installeren, maar dat lukt niet.

Het kaartje heeft als merk Edimax.

Als ik de drivers onder windwos 2000 wil installeren, dan zegt windows 2000 dat de beste drivers niet op de diskette staan die ik mee heb gekregen, maar in windows zelf, nou, goed, dus ik instaleren, en dan ziet windows het kaartje, maar om het te laten werekn, moet ik opnieuw starten, maar als ik opnieuw heb opgestart, dan herkent ' ie het kaartje weer niet, dan staat er weer zo'n gele vraagteken bij het apparaat(apparaatbeheer:(). Hoe kan ik dit tegen gaan?

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Topicstarter
Iemand???

Draai naast windows 200 ook 98.

Russian Blue Neji
Kate Bush

Verwijderd

Ik zou zeggen probeer de nieuwste drivers op het internet:
http://www.realtek.com.tw/htm/download/cgi/DLd1.cgi?model=RTL8139(A/B/C/8130)&type=2

Verwijderd

ik heb een netwerkkaartje die door W2K als Realtek "herkend" wordt. Werkt niet ... De chip op de kaart is van Winbond en met Winbond driver werkt ie OK. Dus misschien 'ns kijken of de chip wel Realtek is ? Check ook of die op BNC of UTP staat (bij combo kaartjes)

Hmm, http://www.edimax.com/Product/NIC/NICE.htm dus wel Realtek blijkbaar. Negeer W2K en install de Edimax driver.

Verwijderd

Laatst een keer Win2k geinstalleerd, daar zat het realtek kaartje erin voor ik begon, en kwam het werkend uit de setup. Win2k estup had het zelf al netjes ingesteld.

Verwijderd

Op woensdag 20 december 2000 23:03 schreef Bnard het volgende:
Laatst een keer Win2k geinstalleerd, daar zat het realtek kaartje erin voor ik begon, en kwam het werkend uit de setup. Win2k estup had het zelf al netjes ingesteld.
das mijn ervaring ook, als je een Realtek kaartje niet volgens de "gewone" weg kan installeren.

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Topicstarter
Zal vanaovnd effe kijken.

Russian Blue Neji
Kate Bush

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Nu online
De mijne wordt gewoon geinstalleerd; pas de problem hiero...
Heb un Realtekkaart van MyCom; weet niet wat er allemaal op het kaartje zit en heb geen zin om hem eruit te trekken eigenlijk..

Pvouput live

Pagina: 1