Ik ben op zoek naar een webcam voor persoonlijkgebruik, hier op mn LCD scherm, nl.

Sony SDM-HS73
Daarom dacht ik aan de Creative® WebCam™ Notebook. Is heel gebruiksvriendelijk. Info omtrend de webcam:

Creative® WebCam™ Notebook

Sony SDM-HS73
Daarom dacht ik aan de Creative® WebCam™ Notebook. Is heel gebruiksvriendelijk. Info omtrend de webcam:

Creative® WebCam™ Notebook
Later dit jaar ben ik van plan ook notebook aan te schaffen voor studies, maar nu zit ik met de vraag, is dit de geschikte webcam voor mn LCD en LCD op laptop?? Heeft hier iemand ervaring mee met deze webcam, iemand een beter voorstel?De Creative® WebCam™ Notebook is de stijlvolle, moderne WebCam voor de mobiele gebruiker. Hij heeft ongeveer de grootte van een AA-batterij en zijn geavanceerde CMOS-sensor, met automatische en manuele aanpassing van de witbalans, levert echte VGA-uitvoer voor scherpere, helderdere videobeelden en foto’s. Deze webcam heeft een totaalgewicht van nauwelijks 40 gr en wordt gevoed via de USB-poort. Hij klikt vast aan een notebookscherm dankzij een speciale veerklem en wordt geleverd met krachtige software voor het beheren, bewerken en uitwisselen van beelden. Er is ook een leuk draagtasje en een speciaal mechanisme dat de kabel oprolt wanneer hij niet wordt gebruikt. Dit is een compacte en zeer volledige oplossing voor mensen die het beste willen voor videocommunicatie – overal.
* Ware VGA-resolutie (640x480) en geavanceerde CMOS-sensor garanderen een grotere, helderdere weergave bij video’s of foto’s.
* Meet slechts 58x42x25mm (HBD). Is vederlicht (zo’n 40 gr in totaal) en ultracompact, voorzien van een draagtasje en een oprolmechanisme voor de kabel. Past gemakkelijk in een zak.
* Unieke veerklem met extensiefunctie bevestigt de camera aan notebookschermen.
* Ondersteunt streaming video tot 30 fps.
* Dankzij het moderne design en de hoogwaardige afwerking is de WebCam Notebook een aangenaam voorwerp om te bezitten en te gebruiken.
* Voorzien van een krachtig softwarepakket voor de bewerking van foto’s, voor ‘spycam’ mogelijkheden, video messaging, archivering en uitwisseling van beelden.
Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov