Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Hoe HP Ipaq 1940 toegang tot internet te verschaffen

Pagina: 1
Acties:

• Eddimello
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Hoe moet ik internet instellen!
Ik heb zojuist een HP Ipaq 1940 inclusief bluetooth aangeschaft. Nu heb ik op mijn desktop ook een bluetooth dongle. Deze pc zit via ethernet op een modem naar adsl internet.
Nu wil ik via bluetooth met de PDA op het internet maar kom er niet precies achter hoe ik dat moet doen. De handleiding kan mij niet echt verder helpen.

- Moet ik een netwerk aanleggen en daar gewoon die PDA inhangen!
- of kan het anders?

Thanks Ed

Eddie

Verwijderd

Eddimello schreef op 01 mei 2004 @ 10:11:
Hoe moet ik internet instellen!
Ik heb zojuist een HP Ipaq 1940 inclusief bluetooth aangeschaft. Nu heb ik op mijn desktop ook een bluetooth dongle. Deze pc zit via ethernet op een modem naar adsl internet.
Nu wil ik via bluetooth met de PDA op het internet maar kom er niet precies achter hoe ik dat moet doen. De handleiding kan mij niet echt verder helpen.

- Moet ik een netwerk aanleggen en daar gewoon die PDA inhangen!
- of kan het anders?

Thanks Ed
www.google.nl?
search?

Sorry hoor, maar ik kan me niet echt aan de indruk ontrekken dat je nog niet echt zelf gezocht hebt.

• Buzz_Lightyear
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:53

Buzz_Lightyear

To infinity and beyond!

Idd, welke mogelijke oplossingen heb je zelf al gevonden?

AFAIK kun je door middel van de bijgeleverde Suite (sync) ook een verbinding met het internet configureren (dus i-net verbinding als je iPAQ in/aan de cradle/sync kabel zit)
Thanks Ed
in de FAQ (gelezen bij aanmelding :*) staat dat dit niet nodig is bij elke post

[ Voor 21% gewijzigd door Buzz_Lightyear op 01-05-2004 10:18 ]

An Explanation of l33t Speak

• Buzz_Lightyear
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:53

Buzz_Lightyear

To infinity and beyond!

Maar.....we zijn de beroerste niet... ;)

dus -> How to share your internet connection via Bluetooth to your Pocket PC iPAQ

Volgende keer zelf eerst even zoeken; eigen initiatief wordt hier er op prijs gesteld

[ Voor 3% gewijzigd door Buzz_Lightyear op 01-05-2004 10:30 ]

An Explanation of l33t Speak

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Overigens is er op dit forum al vrij veel te vinden als de topicstarter even had gezocht op ipaq internet :) Verder hoort dit topic niet in WOS, maar eerder in Gadget Talk :)

Internetconnectie > Hoe HP Ipaq 1940 toegang tot internet te verschaffen
WOS > GT

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Eddimello
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Kennelijk had ik niet goed genoeg gezocht maar met jullie hulp heb ik nu zeker wat gevonden en ga dadelijk eens op mijn gemakje proberen!

Thanks!!!

Eddie

Pagina: 1