Ik heb gisteren een terratec Xfire 1024 aangeschaft en de laatste drivers van de site gehaald. het hele zooitje in mijn kast gegooid, en geinstalleerd. Als ik ga rommelen met die demos van het geluid klinkt het goed, MAAR als ik counterstrike of gewoon halflife start en vervolgens eax en a3d inschakel dan heb ik als het ware mono geluid, het geluid verandert niet meer als ik dichtbij of veraf ben, het komt ook uit 2 boxen gelijk, ja ik heb er maar 2.
Hoe kan dit, of liever hoe kan ik dit verhelpen, ik heb die kaart gekocht boor de ruimtelijke effecten, zo is er nix aan.
ALs ik A3d uitzet en eax aan dan heb ik wel weer stereo geluid. In het control panel is alles behalve 3d expander ingeschakeld en op 2 luidsprekers geselecteerd, de stekker van de stereo zit in out1. wat te doen om het werkende te krijgen???
Hoe kan dit, of liever hoe kan ik dit verhelpen, ik heb die kaart gekocht boor de ruimtelijke effecten, zo is er nix aan.
ALs ik A3d uitzet en eax aan dan heb ik wel weer stereo geluid. In het control panel is alles behalve 3d expander ingeschakeld en op 2 luidsprekers geselecteerd, de stekker van de stereo zit in out1. wat te doen om het werkende te krijgen???
Breek je nek voorzichtig