Toon posts:

Resolve IP to Host name

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

ik heb al meerdemaals enorm veel sites afgeschuimd achter een stuk je code die dit kan. Wat ik ook probeer het lukt niet. Wat ik wil proberen is

81.11.189.83 = u81-11-189-83.adsl.pi.be
http://msv.dk/ms592.asp zoiets als op deze site dus.
Liefst in asp. of javascript.

Ik zou het hier niet vragen moest ik nu al geen 3uur zitten zoeken achter een stukje code. Misschien hebben sommigen hier al ervaring mee gehad :)

De reden is: ik wil een kleine automatische statistiekenpagina maken voor men site. Waaronder dit een noodzakelijk iets is. Enfin dat vind ik toch.

dank je voor de hulp.

(btw: ik zoek niet gewoon het ip. Ik zoek letterlijk de hostnaam zoals het voorbeeld hierboven.)

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-05 14:53

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Is er niet zoiets als Server("HOST_NAME") in ASP?
REMOTE_HOST
N/A
Format : Hostname or IP
Sample : 217.121.0.1

REMOTE_ADDR
N/A
Format : IP
Sample : 217.121.0.1
Dit lijkt overigens verdacht veel op een script request, wat hier niet is toegestaan.

[ Voor 3% gewijzigd door NMe op 01-05-2004 02:45 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Je zoekt waarschijnlijk een functie als gethostbyaddr(). Dit is een C call, maar die is (soms onder een afwijkende naam) in alle talen die met sockets overweg kunnen aanwezig.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:00

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Met Google moet hier wel genoeg informatie over te vinden te zijn. Als je zoekt op Google met de zoekwoorden Resolve IP to Host name ASP komen er al een hoop sites naar voren.

Verder kunnen we hier weinig met je topic. Je title klopt niet, zie hiervoor *!*!* Over topictitels in P&W - Updated 25 feb 04 *!*!*

Ook zie ik weinig code van jouw kant, wat je zelf hebt geprobeerd. Sterker nog, je vraagt of iemand een stukje kant en klare code heeft. Dit is een zogenoemd scriptrequest en ook dit zien we hier liever niet. Zie:
P&W FAQ - Scriptrequests

Oftewel: Een script request, een verkeerde topictitle en met te vinden met Google. Deze gaat daarom dicht. :)

[ Voor 63% gewijzigd door gorgi_19 op 01-05-2004 09:09 ]

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Dit topic is gesloten.