Toon posts:

gf4 ti4200 gaat niet meer aan, kapot?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hey allemaal!

ik heb hier een kaart van me vriend, namelijk een gf4 ti4200 128mb. hij schijnt defect te zijn. dus heb ik thuis meegenomen, ingestoken en pc gaat ff aan en dan gelijk weer uit. weet iemand wat dat betekent? gfx kapot? fannetje draaide toen nog op die kaart.

my spec

epox 8rda3+ 2500+@3200+
ati 9600
werkt gewoon perfect

vriend van me had p4 2.0Ghz

Kan die kaart ooit nog gebruikt worden?

• TafkaT
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-07 20:17
Doe eerst even wat opervlakkig onderzoek... is er zichtbare schade?
En vraag je vriend eventjes wat er gebeurt is voordat ie kapot was (de kaart :))

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Kaart werkt in 2 verschillende pc's niet, de kaart is dus stuk. Wat er precies aan stuk is is nogal moeilijk te zeggen natuurlijk :)

Verwijderd

Topicstarter
TafkaT schreef op 01 mei 2004 @ 00:48:
Doe eerst even wat opervlakkig onderzoek... is er zichtbare schade?
En vraag je vriend eventjes wat er gebeurt is voordat ie kapot was (de kaart :))
opp onderzoek is niets te bekennen, had toen al gedaan. geen brandvlekken of dergelijke.
verder zei hij, dat hij pc aan had laten staan om wat dingen te downloaden. ik lijk met niet logisch. pc tijdje aan staan en doorgebrand ofzo, dat komt eerder voor bij beeldscherm denk ik zo

Verwijderd

Topicstarter
Pollewob schreef op 01 mei 2004 @ 00:51:
Kaart werkt in 2 verschillende pc's niet, de kaart is dus stuk. Wat er precies aan stuk is is nogal moeilijk te zeggen natuurlijk :)
mja dat leek me ook logisch. misschien heeft hier iemand dezelfde ervaring gehad en maybe weer tot leven heeft gebracht.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Het is gewoon niet te zeggen vanaf hier zonder info (en met info trouwens zeerwaarschijnlijk ook niet) wat er stuk is aan de kaart. Het zijn zoveel kleine onderdeeltjes dat opsporen en vervangen eigenlijk ook nooit een optie is :)

Verwijderd

Topicstarter
bah!
kaartje kan net zo goed weggegooid worden
Pagina: 1