Toon posts:

probleem DMI Pool data

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
mijn computer blijft hangen na de melding:

verefying DMI pool data....... update succes

wat is het probleem en wat kan ik er aan doen?????

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Wat je kunt doen is even wat specs posten en beschrijven wat je voor het laatst gedaan hebt.
misschien dat we er dan iets zinnigs over kunnen zeggen.

maar probeer je cmos eens te resetten.

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

http://gathering.tweakers...5BxDB%5D=default#hitstart

Dit is toch al vaak voorbij gekomen :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Verwijderd

Topicstarter
Ja sorry

Het gaat om een abit kt7-raid bordje met 128MBsdram pc133 en een amd duron700 met een Hercules prohet video plank met een kyro chipset

Hij heeft wel gewekrt maar ik zet hem vanmorgen aan en blijft hangen op bovengenoemd probleem. Heb al in de search gekeken maar dat kon het probleem niet oplossen.
Clearen van Cmos heeft ook al niet geholpen ook het ressetten van het bios niet...

Hopenlijk zijn jullie nu voldoende ingelicht

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Dit is niet de manier om een topic op GoT te starten. De specs ontbreken volledig en we kunnen op geen enkele manier uit de topicstart afleiden of je überhaupt ook maar iets hebt uitgezocht, uitgevonden, uitgeprobeerd danwel uitgesloten met betrekking tot dit probleem. Zoals in het forumgedrag gedeelte van de [faq]registratievoorwaarden[/] staat, wordt dat hier wel van je verwacht :) Dit topic gaat dan ook dicht.

Tip: Lees voortaan de tekst bovenaan [New Topic] eer je een topic post B) In dit geval staat daar tussen wat je zou moeten doen in geval van een "Help, mijn PC doet het niet!" topic.

[ Voor 9% gewijzigd door BalusC op 30-04-2004 21:03 ]

Dit topic is gesloten.