PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]
De bitrate/resolutie van de films verlagen? Je levert in op kwaliteit, maar ook op grootte
The devil is in the details.
dat leek me vanzelf sprekend, als ik de xvid in virtuadub kan openen ...December schreef op 30 april 2004 @ 16:53:
De bitrate/resolutie van de films verlagen? Je levert in op kwaliteit, maar ook op grootte
de files zijn "joined" ongeveer 2,1GB x 3 = 6,3GB ...
Ik streef naar 4GB(DVD+r) / 3 = 1,3GB per "joined" file
PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]
Verwijderd
erm hoe heb je ze gejoined? je moet in virtual dub cd1 bestand openen vervolgens :
file >> append segment (doe je dus cd2 eraan) en vervolgens opnieuw maar dan deel 3.
vervolgens zet je video op direct stream copy en save je de avi gewoon.. dan heb je een correct gejoinde Xvid
en vervolgens moet je hem met weet ik veel welk proggie maar verkleinen naar 1,4 Gb
*edit:
je kan natuurlijk ook het direct stream copy gedeelte overslaan en gewoon gelijk de jusite instellingen doen dus dat hij alle 3 aan elkaar doet en het gelijk nog eens comprimeert ook (video >> full processing mode en video>> compression daar het instellen
)
file >> append segment (doe je dus cd2 eraan) en vervolgens opnieuw maar dan deel 3.
vervolgens zet je video op direct stream copy en save je de avi gewoon.. dan heb je een correct gejoinde Xvid
*edit:
je kan natuurlijk ook het direct stream copy gedeelte overslaan en gewoon gelijk de jusite instellingen doen dus dat hij alle 3 aan elkaar doet en het gelijk nog eens comprimeert ook (video >> full processing mode en video>> compression daar het instellen
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2004 17:18 ]