Toon posts:

Gewoon effe een stukje van blijdschap tonen hiero:)

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Vorige week kocht ik met alle goede hoop een dikke Barton 2600, Kingston 400 mhz pc 3200 512 MB DDR geheugen en een Asus a7n8x-x. ( in de hoop om flink om hoog te schieten met het oc'en )
Na verscheidene topics geopend ( en geclosed zien worden hehe :P ) steeds andere dingen er bij gekocht. 300 wat voeding voor een 450 wat voeding, Kingston 1 x 512 ddr omgeruild tegen 2 x dane elec 256 ddr ram etc etc.

Nu kwam ik er gister achter, dat m`n barton core gewoon gelocked was haha. Aangezien ik ook geen geld terug garantie had, was ik gewoon ff flink genaaid. OF ik moest tevreden zijn met mijn 2222, 32 mhz, OF ik moest verkopen en nieuwe dingen erbij halen. Oh ja, m`n dane elec memory was ook niet al te fijn ( 194 mhz :S:S:S )

Vandaag de hele dag op tweakers gezeten, marktplaats afgezocht en hier en daar wat advertenties geplaatst en ja hoor, vorige week had ik m`n core voor 85 euro oid gekocht, vandaag verkoop ik hem voor 70 euro aan zo`n gast hiero ergens.

Wat heb ik nu zelf geregeld dan? Nou keb alles een beetje afgezocht en nu vond ik : een geunlockte barton 2800 core voor 85 euro, m`n dane elec geheugen gaat retour terug dus daar krijg ik 2 x 67 € = 134 € voor terug, en in de price watch vond ik dan : 256MB x 2 (512MB) PC3200 DDR CL2 (Corsair TWINX 512-3200C2PT)
voor 130 euro :D:D

specs :
Asus A7N8X-X
Barton 2800 UNLOCKED:D:D:D:D:
Corsair TWINX 512-3200C2PT
450 wat voeding
Aero 7 cooler. ( oid )

Nou, dit word dan wel ECHT overklokken of niet haha.. Oke ziet er uberhaupt iemand dat ik al een beetje blij ben:P:P
Hopen dat het niet mis gaat! anders word het weer :? 8)7

eventjes nog : kan ik hard gaan met deze specs?

Jongens m`n dank is groot voor alle info die van jullie heb gekregen:D Super:D

• UTM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:34

UTM

:Y) feli :P, specs zijn overig niet mis qua occen alleen mobo is een beetje de 'bottleneck'. Maar toch kan je nog wel wat occen hoor (8>

[ Voor 111% gewijzigd door UTM op 30-04-2004 16:52 ]

• Lord Llurch
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-06-2012

Lord Llurch

graftakke

Een A7N8X heeft geen instelbaar northbridge voltage en klokt volkomen ruk over.

jammer......

There is one more thing: It's been emotional

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:19
Hartstikke mooi voor je, alleen is het reageren nogal lastig omdat je niet echt een vraag of probleem hebt natuurlijk :+

Overigens, waarom ben je voor prijzig TWINX geheugen gegaan terwijl het moederbord slechts single-channel is? Anyway, succes met je overclocken :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Dit topic is gesloten.