Toon posts:

Mindere Gameperformance icm 9800Pro?

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hai, ik had eerst een 9600Pro. Die liep UT2004 prima, een week geleden heb ik een 9800Pro besteld (Bij universe computers (Y)) en nu loopt UT2004 zwaar 'klote'.

Met 3Dmark03 krijg ik zo'n 5560 puntjes, toch lijkt mij dat niet erg slecht. In UT2004 heb ik een steady 80 fps in flyby en rustige stukjes, maar als de echte actie begint flipt ie en schokt het naar een 55 fps. Ik weet dat 55 nog steeds best aardig schijnt te zijn.. Maar hier dus niet!! Het schokt als een gek en word zo goed als onspeelbaar.

Rest van m'n specs zijn;
Jetway Intel 865 mobo
Intel Celeron 2.4 Gigaherz (bah)
768 DDR400
9800Pro
40 gig Hdd 7200RPM

Wat nekt me? Ik neem aan dat het de CPU is, maar dan lijkt me deze problemen net iets te. Help!

• raoulduke
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online

raoulduke

Get in!

Zat die 9600 in dezelfde machine en weet je zeker dat die wel meer FPS haalde in precies dezelfde situaties?

Remember, if you have any trouble you can always send a telegram to the Right People.

Verwijderd

Topicstarter
9600 zat in dezelfde machine, en ja dat weet ik heel zeker :)

• raoulduke
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online

raoulduke

Get in!

Heb je de drivers al opnieuw geinstalleerd?

Remember, if you have any trouble you can always send a telegram to the Right People.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-08 20:23
Als je een nieuwe videokaart erin stopt zijn natuurlijk ook al je instellingen opnieuw ingesteld, misschien zit je nu alles op het hoogste detail te spelen, terwijl je het met je R9600 Pro op medium speelde :)

The devil is in the details.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:19
Dit hoort niet in PMG maar in Spielerij of V&B. Normaal move ik een topic maar je hebt imo veel te weinig zelf geprobeerd (sterker, ik zie helemaal niks wat je geprobeerd hebt), zo kunnen we je ook niet helpen als je ons niet een zetje in de goede richting geeft. Gebruik de search en de FAQ's eerst eens om dingen te proberen en open evt. weer een topic met daarin jouw bevindingen, dan word je ook sneller geholpen :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.