Toon posts:

Hoe groot is het risico.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben eigenlijk gewoon benieuwd, of dat iemand een idee heeft.

Ik heb mijn tbird900 nu op 1000mhz draaien, hij word zo rond de 42 graden stressed. Hij blijft onder de 40 idle. Nu wilde ik vragen hoe groot het risico is dat dat ding eerder kapot gaat. En helemaal, stel ik krijg hem op 1100, verhoogt dat dan het risico als de temp onder de 45 blijft stressed.

Just curious

Verwijderd

45 graden is een mooie temp.
je cpu kan wel 80 graden hebben zonder kapot te gaan, dus je kunt er wel een paar jaartjes mee verder :).

Ene over een half jaar heb je toch een weer een nieuwe nodig omdat deze dan verouderd is.....;(

Verwijderd

Topicstarter
tuurlijk over een half jaar een nieuwe :) lekker duur 2e hands verkopen. Maar bij de koper moet hij het ook nog even doen he anders is het zo lullig. :)

Maar zitten er geen andere risico's aan buiten warmte. Ik clock altijd alles maar vrolijk over en denk alleen aan de temp. dus misschien is er nog iets anders

• worsie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-02-2025
Voltage verhogen heeft veel meer invloed op de levensduur over het algemeen. Die temp van jou ligt volgens mij ver onder die van de meeste kant-en-klare OEM systeempjes, dus daar hoef je je zeker niet druk om te maken.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 19 december 2000 17:03 schreef worsie het volgende:
kant-en-klare OEM systeempjes
Hey hey hey, ik heb hem wel zelf gebouwd he. En de case een beetje gemod voor de goede airflow. :)