[XP] Veel data in Local Settings\Temporary Internet Files

Pagina: 1
Acties:
  • 63 views sinds 30-01-2008

• Timo002
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Hey,

Ik raak behoorlijk veel data kwijt in de map:
C:\Documents and Settings\Eigenaar\Local Settings\Temporary Internet Files

Als ik alle bestanden (inclusief verborgen bestanden) verwijder uit deze map geeft winXP nog steeds aan dat er 4 Gig aan data in staat. Maar als ik op de map klik en erin kijk staat er niets in. Ik heb de instellingen wel zo staan dat verborgen bestanden en mappen weergegeven worden.

Iemand enig idee hoe dit kan??? :(

• Timo002
  • Niet online
Volgens mij is iedereen koningingen dag aan't vieren ofzo?? :Z

Denk dat ik me ook maar weer eens tot het bier stort :P

Verwijderd

Does rustig, je vraag wordt wel beantwoord.
Als je nou eens gewoon vanuit je internet settings je temportary internet files delete, dan moet het probleem vast wel opgelost zijn.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Timo002,

Het kicken van je topic binnen 24 uur is niet toegestaan - probeer hier in de toekomst even op te letten :)

Verder - de door jouw genoemde map kan je gewoon wissen door in Internet Explorer je internet files te clearen :)

• jaKKer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:21

jaKKer

liev ;x She's on Fire

hmm ik ben thuis hoor... slecht... maar heb je norton der opstaan? die wil nog wel eens een protection prullebak ofzo aanmaken. Mischien heb je daar wat aan?

• Timo002
  • Niet online
Kijk, op zo'n antwoord zat ik nou te wachten. Geweldig.

Nu kan ik weer gerust verder met bier drinken. Toppy Joppy en bedankt!!!!!!!!!

• Timo002
  • Niet online
Kicken van je topic, hoe bedoel je dat.

Probleem trouwens opgelost. Bedank het!!!!

• StickyPoundeZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-12-2023
Dat je door een reactie te geven je topic weer bovenaan de lijst zet zodat het eerder op zal vallen, en dat mag dus niet ;)

Everything is possible, until it's not.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Timo002 schreef op 30 april 2004 @ 16:24:
Kicken van je topic, hoe bedoel je dat.

Probleem trouwens opgelost. Bedank het!!!!
Op het moment dat jij een reply plaatst in een topic wordt deze hoger weergegeven in het overzicht met topics. Het plaatsen van replies in je eigen topic zou er daardoor tot gevolg hebben dat je topic continue bovenaan zou staan. Dit wordt 'kicken' genoemd; en dit is dus verboden binnen 24 uur.

Korte samenvatting; reageer niet in je eigen topics tenzij de laatste van meer dan 24 uur geleden is, mocht je info toe willen voegen kun je je laatste post aanpassen :)

[ Voor 6% gewijzigd door Spider.007 op 30-04-2004 21:37 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Verder was deze vraag eenvoudig zelf op te lossen; deze gaat daarom dicht :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.