Toon posts:

probleem met Nero Burning rom

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
bij het branden van audio tracks die op mijn hd staan duurt dit hartstikke lang, ik heb een 12x10x32 dus eigenlijk zou dit gewoon snel moeten gaan. hij doet erg lang over die audio filter of zo? weet iemand wat dit is, en of je dit ook uit kunt zetten?

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-01 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Wat voor HD heb je?

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

Ik weet niet of je het nu hebt over .mp3 bestanden of .wav bestanden, maar goed:
- als je een mp3tje als audiotrack wilt branden, en het duurt heel lang, kun je ook eens proberen om de mp3tjes eerst naar .wav te extracten en die te branden.
- als je in jouw geval .wav bestanden brandt zou ik niet weten wat het probleem is.

Verwijderd

Ik ben het met frank guthrie eens, waar slaat dit op?? :?

Frank vraagt hier verduidelijking over de situatie romdom het probleem waar wellicht de oorzaak kan liggen, maarja niet iedereen snapt het meteen :( |:(

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Ik heb het één en ander van Beunhaas naar /dev/null gegooit.

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:54

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

Versie Nero ???????????

XBL: theArthurrrr

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12-02 20:46
Misschien moet je de writer speed op 12x zetten, wil ook wel es helpen.. ;)
Ik heb een Plex12x IDE, nergens geen last van, met bijvoorbeeld mp3 naar cd..

Verwijderd

willen jullie niet zo'n groot mondje opzetten tegen mijn grote vriend pcvanvliet?
stelletje honden! respect voor de medemens. Ook al heeft hij de ballen verstand van de hedendaagse techniek.

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12:19
hey bosaap, wat zeik jij nou?

de mensen hier vragen of op specefieke info of proberen hem te helpen.
Als je zo zit te zeiken moet je misschien maar eens luisteren naar je eigen boodschap en ff normaal doen tegen de tweakers hier. Je bent toch afhankelijk van de mensen hier of je wel of niet een oplossing vind voor je probleem. en in dit geval, dat van pcvanvliet.

I want to live forever, so far.. so good.

• Opa
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-02 09:57

Opa

Nu Multifocaal!

Earth to Vanvliet: Ben je er nog?

ff info over CPU, HD, Burnprogramma, Windows versie, instellingen (Normalise, DAO etc) en schoenmaat posten, misschien kan iemand van ons dan nog een zinnig antwoord geven.

en voordat er weer iemand vervelend gaat zitten doen: Ik bedoel dus welke Nero versie...

Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024

Verwijderd

Topicstarter
is al niet meer nodig, ik weet al wat het euvel was, ik zet mijn mp3's altijd met winamp om naar wav, nu heb ik in plaats van diskwriter, heb ik wma conversie aangeklikt, en die geprobeerd te branden met Nero, en die moet ie dan omzetten, en dat duurt lang !

bedankt allemaal

Verwijderd

ontzettende warhead...donderse wous...zak oe patsen...keumes...hoelang dan?? hoelang is een chinees...wat noe??? diemanswa!
Pagina: 1