Toon posts:

IE BUG

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
als ik in internet exporer een plaatje wil opslaan van internet kan dat allen als een bmp en geeft hij niet de naam van het plaatje op internet naar naamloos aan
heeft iemand enig idee hoe ik dat verhelp? ik heb al geprobeert ie opnieuw te instaleren en om dat plaatjes zelf naam in te typen en dan jpg noemen dat lukt wel maar is zo veel werk
iemand?

thanx

• LollieStick
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-02 12:09
Ik denk dat dat afhangt van de bron van het plaatje. Als de bron BMP is, heeft IE geen ondersteuning voor alternatieve indelingen.

Heeft de bron een JPEG afbeelding, dan download hij de JPEG en slaat deze ook op als JPEG.

De bestandsnaam zou je toch echt zelf in moeten typen.

Overigens: als je de image opslaat en je kan alleen kiezen uit BMP en je voert als naam file.jpg in zal het alsnog als BMP opgeslagen worden met de JPG bestandsextensie.

edit:

Zie hierboven... ook al vaak genoeg langs geweest. Heb je de search wel gebruikt?

[ Voor 11% gewijzigd door LollieStick op 30-04-2004 14:49 ]

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:06

Exirion

Gadgetfetisjist

Een ECHTE fix voor de bug is er nogsteeds niet. Microsoft is ervan op de hoogte maar een patch voor het probleem maken lijkt erg moeilijk voor de Redmonders te zijn.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Lord_Sauron,

Op GoT hebben we een aantal eisen gesteld aan een topic, zo verwachten we van een topic wat je opent dat je daar eventjes in op neemt wat je zelf al geprobeerd hebt om het probleem op te lossen en dan met name op het gebied van waar je al op gezocht hebt.

Daarnaast hebben we nog een specifieke Windows Operating Systems Policy - hierin staan eigenlijk 2 zaken die ook op deze post van toepassing zijn:
  • Kies een goede topic titel die je probleem omschrijft. Zoals elk stuk software, zal ook IE wel genoeg bugs bevatten, een topic titel als: "[IE] kan alleen nog BMP's kiezen bij 'Figuur opslaan als'" zou dan ook beter zijn.
  • Echter - in Windows Operating Systems horen vragen over IE niet thuis, die horen in Software Algemeen thuis
Normaal zou ik je topic nog even verplaatsen, maar zoals je ook al aan sdomburgs' post kan zien, is je vraag al een aantal keren voorbij gekomen. Omdat ik in je topicstart niet kan terugvinden ofdat je bovenstaande tips al geprobeerd hebt, ga ik je topic sluiten.

Kom je er met bovenstaande tips niet uit - open dan in Software Algemeen even een nieuw topic :)

Dit topic is gesloten.