C52. Die ziet er kapot uit dus maar tot zover heb ik niet egt gemerkt dat iets het niet deed wat duidelijk daardoor kan komen en er is ook nog een verbinding tussen de 2 puntjes. De schade die op het plaatje te zien is kwam door het instaleren van mijn thermalright sp-97. Dat was niet echt makkelijk dus daar moest ik iets teveel kracht bij zetten blijkbaar.
Gister ochtend startte ik mijn pc op zoals normaal. Ik log in bij windows, kijk ff weg en toen ik Weer naar me monitor keek was er geen beeld meer en het ledje knipperde nog wat vaag. Mijn monitor zit dus op mijn onboard vidkaart. En zonet voelde ik ff aan me tv kaart en die was tog wel superheet (normaal is ie ook wel erg warm maar niet zo warm) dus ik start ff de tv op en ik krijg er alleen maar ruis voor. ik heb em nog niet ergens anders getest dus kan ik niet zeker zijn dat ook deze kapot is.
Tot zover is kapot: 330W antec voeding (door eigen schuld), 1 speaker (zal wel niet hierdoor komen), 1 monitor, mogelijk 1 tv kaart, mogelijk 1 moederbord. Ik heb 40 euro. Dus ik baal.
Mijn vraag is nu dus: Kan de kapotte monitor en de mogelijk kapotte tv kaart komen door dat weerstandje of is dit allemaal gewoon toeval? Ik weet t echt niet en ik doe mijn pc niet meer aan tot ik weet dat het veilig is.
Mijn systeempjes ||_|| 50D + grip || EF-S 10-22mm f/3.5-4.5 USM; EF-S 17-55mm F/2.8 IS USM; EF 85mm F/1.8 USM