Toon posts:

Kan maar niet registreren @ superfoutesite

Pagina: 1
Acties:
  • 79 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Probeer al twee weken te registreren (wil alleen hun forum maar lezen) met elke onmogelijke naam maar ik blijf deze boodschap krijgen:

"An account is already registered with that username, please choose another"

Kan hun ook niet mailen hierover want dan moet je eerst inloggen :(

Kent iemand dit probleem en hoe kun je het oplossen of kan een registered user hun over dit probleem berichten en vragen hoe ik dit kan oplossen.

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Mail de beheerders van het forum zou ik zeggen. Als je daar niet kunt reggen hebben ze dat waarschijnlijk uitgeschakeld.

Trouwens, die site is hier niet gewenst vanwege de links naar illegale bestanden.

Verwijderd

Topicstarter
Lees je wel... Je kan ze niet berichten want dan moet je inloggen en daarvoor moet je geregistreerd zijn. De enige link naar een direct mailing werkt niet op hun site.

Verwijderd

Topicstarter
Bestanden zijn niet illegaal zolang de persoon die ze op zijn PC heeft staan een licentie heeft maar ik snap wat je bedoeld.

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Dat is natuurlijk vervelend voor je, maar got kan natuurlijk geen support leveren op problemen met andere fora.
Als dat mail adres dat ze geven niet klopt kunnen wij er ook zeer weinig aan doen natuurlijk.
Verwijderd schreef op 30 april 2004 @ 12:40:
Bestanden zijn niet illegaal zolang de persoon die ze op zijn PC heeft staan een licentie heeft maar ik snap wat je bedoeld.
En of ze dan illegaal zijn. (tenzij je eerst een licentie aan moet vragen voordat je het mag downloaden ofzo).

je kunt trouwnens de edit knop gebruiken als je je reactie aan wilt passen. overbodig kicken is erg irritant namelijk.

[ Voor 53% gewijzigd door TERW_DAN op 30-04-2004 12:42 ]

• FreakR
  • Laatst online: 09:12
Ik heb me net even geregistreerd en kwam geen problemen tegen

In space no-one can hear you scream | http://www.google.com

Verwijderd

Topicstarter
Thx zeer nuttig antwoord! Jij spreekt namens heeeel GOT da's duidelijk.

Verwijderd

Topicstarter
Sorry, was niet tegen jou freaker maar tegen die daarboven.

Verwijderd

FF lekker flame....Wat wordt je toch gestoord van die kneuzen met replies als "Trouwens, die site is hier niet gewenst vanwege de links naar illegale bestanden"

Wat is illegaal? Moet je de thread starter ff suen en dan zijn hebben we over 3 jaar het antwoord... omfg get a life...

Waarom laten we niet met zijn allen het internet afsluiten. imo is het internet een weerspiegeling van de werkelijkheid alles wat in het "echte" leven gebeurd is ook op internet terug te vinden dus ook illegale sjit en stoppen doe je zoiets nooit.. Irl heb je nl. ook nog steeds de politie

• Robin
  • Niet online
Verwijderd schreef op 30 april 2004 @ 12:48:
FF lekker flame....Wat wordt je toch gestoord van die kneuzen met replies als "Trouwens, die site is hier niet gewenst vanwege de links naar illegale bestanden"

Wat is illegaal? Moet je de thread starter ff suen en dan zijn hebben we over 3 jaar het antwoord... omfg get a life...
Misschien is het nog niet tot je doorgedrongen, maar ik heb geen zin om in de problemen te komen als hier over ongewenste zaken wordt gepraat cq. uitgewisseld. Blijkbaar ben ik niet de kneus, want ik ken de FAQ en weet waar ik het over heb.

Ik ga hier geen woorden meer aan vuil maken :O.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Ga dan daar klagen, of dacht je dat er iemand van die site hier werkte ofzo :?
edit:
Ennuh, met flamen maak je helemaal geen vrienden, kap daar dus ff mee. Robin probeert je te helpen, maar blijkbaar dringt dat niet tot je door ofzo

[ Voor 49% gewijzigd door moto-moi op 30-04-2004 12:54 ]

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.