[Winamp 5.03] foute volgorde.

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10
In winamp 5.03 gebruik ik de sorteren op naam optie, werkt allemaal super, maar nu zag ik laatst dat hij het woord "The" niet lees op de een of andere manier. hij zet The Offspring dus gewoon achter Norah Jones neer. Erg irritant. Is dit een bug of is dit gewoon een instelling waar ik overheen heb gekeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:06
Staat er geen spatie voor The ??
Bij mij staan ze wel op volgorde.
Waar je ook kan kijken is de filename, De mijne begin ik altijd met "Artiest - trackname.mp3".
Staat er daar wel bv. "The Offspring - Why Can't We Get A Job.mp3" ??
Heel vaak laten ze daar The weg en krijg je zoiets als "Offspring - Why Can't We Get A Job.mp3"

Maare ik dacht dat de "T"altijd na de "N"kwam dus dan komt hij vanzelf na Norah Jones"" :?

[ Voor 23% gewijzigd door Ad de Jong op 30-04-2004 13:02 ]

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

Ik denk dat je filename idd zonder the is, en als je dan sorteert is de id3 nog niet ingelezen (vaak on view ofzo), en dan sorteert ie dus op Offspring - Smash.mp3 oid. Mogelijkheid is om in de prefs zo in te stellen dat ie gelijk alle id3's laad ipv pas wanneer je ze viewed.

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
@ JanAlesi, de filename begint gewoon met The. t komt ook wel na N, maar niet voor OPM, Rammstein, Rage Against the machine etc. Hier zie je het probleem: klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-09 10:11

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Good Fella schreef op 30 april 2004 @ 14:13:
@ JanAlesi, de filename begint gewoon met The. t komt ook wel na N, maar niet voor OPM, Rammstein, Rage Against the machine etc. Hier zie je het probleem: klik
In het Engels is het normaal dat als je iets op alfabetische volgorde sorteert, je het woord "the" aan het begin negeert. Dat is altijd zo geweest in het Engels. Je ziet heel vaak dat websites in de VS dit verkeerd of zelfs heel inconsistent doen, zoals bijvoorbeeld IGN. Maar Winamp sorteert het dus wel goed door het woord "the" aan het begin van de naam van de band compleet te negeren.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Lijkt me een feature eigenlijk, zie ook niet wat er irritant aan is :?

Als je in Nederland van Breukelen heet oid., dan sta je met een schoolnamenlijst ook bij de B, en niet bij de V :)

[ Voor 46% gewijzigd door sdomburg op 30-04-2004 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
Das ook waar, maar ik vind het toch fijner als hij gewoon wel het woord the leest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Good Fella schreef op 30 april 2004 @ 14:24:
Das ook waar, maar ik vind het toch fijner als hij gewoon wel het woord the leest.
Mail Nullsoft of ze er (weer een) feature van willen maken dat je dit in kan stellen ofzo.

Ik vind dit een beetje vergelijkbaar met vragen of ze de letter C na de Z willen sorteren, omdat je de C een kutletter vindt.

[ Voor 20% gewijzigd door sdomburg op 30-04-2004 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
sdomburg schreef op 30 april 2004 @ 14:26:
[...]

Mail Nullsoft of ze er (weer een) feurture van willen maken dat je dit in kan stellen ofzo.
Das ook een id.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:36

sjaakaq

It might get loud

De iPod negeert The ook, en De en Het zelfs ook ;)

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Een (ongedocumenteerde) feature is helaas niet op te lossen door ons. Maak hier desnoods een bugreport van aan op het Winamp forum; wellicht dat ze dan idd met een instelling komen :)

Verder is het lastig zoeken op Google; maar ook daar lijkt niets uit te komen.

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1