Ik download al een tijdje met Overnet. Dit ging eigenlijk altijd goed tot sinds kort.
Ik krijg allemaal blauwe schermen. Dit variert van IRQ_NOT_LESS_OR_EQUAL of DRIVER_IRQ_NOT_LESS_OR_EQUAL en zo nog een paar varianten.
Ik heb geen hardware upgrade gedaan en ik heb het alleen als ik bezig met met Overnet. Dit is echt storend want ik gebruik het erg vaak, je vind er alles!
(Tatjana strippend in Flodder 3 of Maradona's warming up onder het nummer Life is Life, damn geweldig!
).
Ik hoop dat iemand een eventuele oplossing heeft want ik word er een beetje hondsdol
van! Hier onder mijn configuratie maar zeg er nu alvast bij dat ik een
ALCATEL SPEEDTOUCH USB MODEM gebruik
...... Arme student he!
Ik draai Windows XP.
Pentium 4, 2.8 HT 800 FSB
Epox 4PCA31
512 Dual Channel geheugen (2 x 256 Mb)
Geforce 4 TI 4200
Maxtor 80 Gb s-ata, 8 Mb cache
Onboard LAN
Onboard Soundcard
Aopen Justlink 48x brander
Alcatel Speedtouch USB Modem
Windows XP PRO (geen update of SPŽs)
2 partities (Downloads en Temp files op c:\)
Ik hoop dat ik zo genoeg info heb gegeven! Laat ik iemand aub bedanken voor de oplossing!
... Ennuh Feestuh he jongens tis vandaag koninginnedag!
Gegroet Vince
Ik krijg allemaal blauwe schermen. Dit variert van IRQ_NOT_LESS_OR_EQUAL of DRIVER_IRQ_NOT_LESS_OR_EQUAL en zo nog een paar varianten.
Ik heb geen hardware upgrade gedaan en ik heb het alleen als ik bezig met met Overnet. Dit is echt storend want ik gebruik het erg vaak, je vind er alles!
(Tatjana strippend in Flodder 3 of Maradona's warming up onder het nummer Life is Life, damn geweldig!
Ik hoop dat iemand een eventuele oplossing heeft want ik word er een beetje hondsdol
ALCATEL SPEEDTOUCH USB MODEM gebruik
Ik draai Windows XP.
Pentium 4, 2.8 HT 800 FSB
Epox 4PCA31
512 Dual Channel geheugen (2 x 256 Mb)
Geforce 4 TI 4200
Maxtor 80 Gb s-ata, 8 Mb cache
Onboard LAN
Onboard Soundcard
Aopen Justlink 48x brander
Alcatel Speedtouch USB Modem
Windows XP PRO (geen update of SPŽs)
2 partities (Downloads en Temp files op c:\)
Ik hoop dat ik zo genoeg info heb gegeven! Laat ik iemand aub bedanken voor de oplossing!
Gegroet Vince
[ Voor 6% gewijzigd door Vinnie84 op 30-04-2004 11:24 ]