Toon posts:

niet kunnen inloggen hotmail

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al gezocht naar topics maar geen van die had mijn rare situatie.
Ik kan niet inloggen op hotmail, met mijn account. Als ik op mijn broertje zijn account inlog zijn er geen problemen. maar als ik op mijn account wil inloggen doet ie niet veel.

wat weet ik wel:
-als ik fout paswoord doe, vraagt ie om de goede
-hij gaat wel verder naar beveiligde zone. dat zie je aan het slotje en precies daar doet ie niets meer.
- als ik de cookies wis kom ik wat verder en zie ik wel de lijst me mijn e-mail berichten, verder kan ik nerens meer op klikken.
- met programma outlook precies zelfde ik zie wel de lijst maar kan niet de berichten openen of downloaden ik weet niet preecies hoe dat werkt met outlook.

ik heb alle beveiliginen aan ssl1 ssl1 enz
er zitten in mijn netwerk geen firewalls of dergelijke.

wel is het pas sinds ik een router/ accespoint heb geinstalleerd, ik probeer het meest vanaf mij laptop in te loggen maar ook vanaf een comp met wired lukt het niet. wel heb ik een keer me mail kunnen gebruiken in deze situatie.
kheb dus ook zowel win XP prof als W98 gebruikt.

wie kan mij helpen??

Verwijderd

mwa, wat heb je al gedaan zelf om het op te lossen, hoeven wij het ook niet meer voortestellen, om dat te proberen, maar kunnen we gelijk naar stap 18. ofzo van, wat te doen m et een niet werkend hotmail-adres

Verwijderd

Topicstarter
ik heb vanalles geprobeerd, maar kweet nu echt niets meer.
kheb zelf de wep van wireless op 128 bit gezet, omdat khad gelezen dat hotmail met 128 bit beveiliging werkt.
ik heb alle geavanceerde intstellingen gereset. certificaten verwijderd.
alle updates gedaan, virus scannen spyware. alle instellingen nagelopen, waar ik verder toch niet veel aan kan doen.

Maar ik weet verder echt niet wat ik hier nog aan zou kunnen doen. vandaar dit topic
:)

• tommie-boy
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12-12-2025
Verwijderd schreef op 30 april 2004 @ 10:50:
ik heb vanalles geprobeerd, maar kweet nu echt niets meer.
kheb zelf de wep van wireless op 128 bit gezet, omdat khad gelezen dat hotmail met 128 bit beveiliging werkt.
ik heb alle geavanceerde intstellingen gereset. certificaten verwijderd.
alle updates gedaan, virus scannen spyware. alle instellingen nagelopen, waar ik verder toch niet veel aan kan doen.

Maar ik weet verder echt niet wat ik hier nog aan zou kunnen doen. vandaar dit topic
:)
uhmmm... die 128-bits wep beveiliging is om je draadloze netwerk verkeer 128-bits te beveiligen. iemand die de juist key niet heeft, zal dus geen gebruik van jouw draadloze netwerk kunnen maken ;). Verder heeft dat niet zoveel (zeg maar niks) te maken met de 128 bits beveiliging van hotmail.

[ Voor 6% gewijzigd door tommie-boy op 30-04-2004 10:59 ]

Humor moet je serieus nemen

Verwijderd

Topicstarter
tommie-boy schreef op 30 april 2004 @ 10:59:
[...]

uhmmm... die 128-bits wep beveiliging is om je draadloze netwerk verkeer 128-bits te beveiligen. iemand die de juist key niet heeft, zal dus geen gebruik van jouw draadloze netwerk kunnen maken ;). Verder heeft dat niet zoveel (zeg maar niks) te maken met de 128 bits beveiliging van hotmail.
Ja dat wist ik eignlijk ook wel, maar ja, op zo een moment van wanhoop, probeer je alles :+

kzal vanmiddag vanaf een heel ander netwerk (buren) inloggen kijken of dat wel lukt.

• Dawai
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-02 04:59

Dawai

HERiTAGE CHESS CREW

Draai je iets van popup blockers of banner removal programma's :? Je kan ook eens proberen om je Temporary Internet Files leeg te gooien.

Programmer: red-eyed, mumbling mammal capable of conversing with inanimate objects.

Verwijderd

hoelang is dat al?
Ik heb ook wel eens problemen gehad met hotmail (meer dan eens ) maar na een uurke of 2 is dat opgelost.
Het heeft ooit eens 3 dagen geduurd, maar dat was op het moment dat ze hotmail hebben vernieuwd.
Probeer eens met een andere account, maak desnoods een nieuw aan.

Veel succes

/edit
Ik lees juist dat het met een ander account wel lukt, dan ligt het waarschijnlijk aan de hotmail servers.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2004 11:12 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het vanaf gister ochtend, dus ik kan nog wel even wachten,
zou het zin hebben om een mail naar hotmail te sturen, zodat hun kunnen kijken of er wat aan de hand is aan de serverkant?
Of zeggen ze dan al bij voorbaat dat het aan jezelf ligt, wat ook nog eens best wel zou kunnen.

Verwijderd

Probeer een op een andere pc op een ander netwerk, dan zal je het vlug weten.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb even aan een vriend gevraagd en die kan wel gewoon inloggen. en mail bekijken.
dit is nu dus echt een heel vaag probleem.

iemand nog enige suggesties, ik probeer alless

/edit
enige ruitmte voor 'verbetering' ik heb gekeken bij de certificaten, die kan je wel verwijderen maar ik weet niet welke en welke problemen het met zich mee kan brengen als je het fout doet, de ssl status¿¿ heb ik wel gereset.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2004 12:40 ]

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand nog iets?

• Roflmao
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:52
Volgens mij heeft het met de hotmail servers te maken. Gister kon ik gewoon inloggen en mijn broertje niet, vandaag lukt het me broertje dus wel... Allebei op dezelfde pc...

Verwijderd

Topicstarter
zijn er nog meer ideeën
dat het een serverprobleem is is nu uitgesloten, ik heb er nog steeds last van

• MRic3
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:04

MRic3

Of praat ik weer poep?

het ligt toch echt aan de settings in IE in die account denk ik
(die mss zijn veranderd door spyware o.i.d.)

Probeer IE te resetten naar zijn defaults...
open 1 IE venster en niet inloggen op MSN messenger..
Verander daarna de volgende instellingen in IE
(allemaal te vinden onder tools > internet options)

tabje > actie..
general > delete cookies
security > default level
connections > lan settings > alles uitvinken (deze weet ik niet zeker, anders instellingen fff onthouden)
content > autocomplete > clear passwords en clear forms
advanced > restore defaults

En verzin zelf maar wat die prudsers verzonnen hebben i.v.m met vertalen naar NL versie.
Ik gok dat de NL versie er ongeveer zo uit ziet...

Generaal > koekjes weghalen
Bewaking > gewoon doen
contacts > netwerk instellingen
inhoud > automatisch aanvullen > sleutels weghalen en velden weghalen
vooruitstrevend > doe alles normal instellen..

ofzo ... kud NL

If the world didn't suck, we would all fall off!!!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb het bovenstaande maar weer eens geprobeerd maar het heeft niet geholpen.
en het vreemde is ook dat ik op mijn broertjes account probleemloos kan inloggen.

kblijf maar van alles proberen maar het wil nog niet lukken. :(

• qwertyuiop
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 29-01 16:37
Heb je de pc al gecontroleerd op spyware?

Verwijderd

Topicstarter
ja
2 wel de 3e niet, maar ik denk dat dat dan nog uitmaakt, met geeneen lukt het.
spyware is dus ook het probleem niet. helaas

• kep1973
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-05-2025
*Kick*

Ik heb het zelde probleem als de ts. Alleen is dat er geleidelijk ingeslopen bij mij... ik heb geen nieuwe hardware of wat geinstalleerd.....

kan bijv. ook geen advertentie op marktplaats zetten
hotmail doet het wel op mijn laptop (win98)
thuispc is 2x xp en beide doen het niet

[ Voor 126% gewijzigd door kep1973 op 10-06-2004 22:08 ]

Pagina: 1