Toon posts:

draadloos netwerk hapert

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
He hallo

ff vraagie , ik heb nu een draadloze 54mbps linksys wrt54g pci kaart, maar deze bevalt me eigenlijk niet zo heel erg. Met spellen, internet enzo merk je niet zoveel werkt ie om eerlijk te zijn uitstekend, maar zodra ik begin te downloade pfffff............ krijg ik van die haperingen. Een tijdje (5 sec) gaat ie goede snelheid en dan moet je weer 1 a 2 sec wachtte. Dit werkt echt ontzettend afremmend is dit normaal bij draadloos internet??

Is hier wat aan te doen in windows of ligt het echt aan de kaart??

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Zet je PC eens direct naast je access point en kijk of het dan beter gaat?

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Verwijderd

zorg dat je de laatste drivers en firmware hebt voor je wifi spullen

• snooze7555
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-05 18:41
Hoi ik had het probleem met uitvallen van een wireless verbinding en is op gelost hiermee.

Oplossing: Dit probleem kan veroorzaakt worden door bugs in Windows XP.
Deze zijn op te lossen door de volgende twee patches van Microsoft
te installeren:

Q 815485 - Ondersteuningspatch voor Windows XP voor Wireless Protected Access

en

KB826942 - Ondersteuningspatch voor Windows XP voor Wireless Protected Access

I5 Processor/ 16GB geheugen/6Tb HDD, Solaredge 4kW, 4,6kW piek, 15 panelen

Verwijderd

Topicstarter
ohjah was ik er ff bij vergete te meldde op mijn pc met windows 98 heb ik totaal geen probleme, die staat op 3m afstand vanaf hier. Dus als ik m vlak bij de signaalzender zet zal t niet veel uitmaken denk ik.

De patches voor windows heb ik al gebruikt en de laatste firmware en drivers heb ik ook al.

helpt helemaal nix.

maar mijn vraag is eigenlijk is jullie draadloos netwerk ook zo onstabiel

bij het programmaatje www.netlimiter.com was dit duidelijk te zien, met een verbinding van dl 192 kb's/ upl 45 kb's, terwijl ik het bestand hitman van gamershell.com vanaf een nederlandse server aan het halen was.

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/lm.schoenmaker/download1.JPG

is dit bij jullie ook het geval, ik zou het egt heel graag willen weten

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2004 15:04 ]