Toon posts:

WD External HD

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb hier een externe harde schijf van het merk Western Digital, maar telkens ik deze hd op mijn pc aansluit (hd is usb 2.0 en poorten ook 2.0) geeft hij een fout aan wanneer ik bestanden wil kopieren van de externe hd naar men hd op men pc.
Telkens geeft hij de fout kan nie kopieren, kan bestand niet vinden of het bestand bestaat niet, terwijl ik het duidelijk wel zie staan op de hd.
Iemand enige idee wat ik zou moeten installeren van update of zo.Windows is upgedate met SP1 en alle andere updates beschikbaar.
btw. Als ik deze hd op mijn oude pc aansluit (usb1.1) of op men pa zen pc (usb2.0) heb ik dit probleem niet en leest hij de data zonder probleem.
Dank bij voorbaat.

Mvg,
Menthe.

• raoulduke
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online

raoulduke

Get in!

Wat voor bestandssysteem staat er op die externe schijf?

Remember, if you have any trouble you can always send a telegram to the Right People.

Verwijderd

Topicstarter
De externe harde schijf is FAT32.
En de vaste harde schijven op men pc zijn NTFS bestandsystemen.

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09-2025

cutter

Wannabe i7 fanboy

Is je USB wel goed geïnstalleerd? (tsjek in je apparatenbeheer) Werken andere USB apparaten wel? Kun je wel andersom kopieren (van compu hd naar externe hd)? Heeft ie het vroeger wel gedaan op die pc?

Verwijderd

Topicstarter
Andere USB apparaten zoals USB scanner, Printer en USB stick werken perfect.
Vroeger heeft hij idd gegaan om der van en naar te kopiëren.
Soms zegt hij ook dat het een onbekend USB apparaat is.
Maar op andere pc's werkt het wel.

Verwijderd

M'n werkbak op het werk heeft dezelfde problemen, deze is voorzien van een SiS USB 2.0 controller(MSI 648Max moederbord)
Heb er maar een Sweex USB 2.0 kaartje ingepropt met VIA chipset(is ook meuk, maar het werkt :).

Verwijderd

Topicstarter
heb ook al geprobeerd om de hd naar een NTFS bestandssyteem te formateren maat het probleem blijft.
ik kan der geen files opzetten noch van afhalen.

mvg,
menthe
Pagina: 1