Toon posts:

[WinXP] I386 NL-ENG (n00bvraag)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een legale cd van WinXP pro (NL) maar die is nogal stuk...
Tijdens het installeren mist hij files enz enz (cd is verkrrast), de laatste keer dat ik het voor elkaar gekregen heb was om de cd met 6 verschillende cd spelers te lezen enzo nog wat losse bestanden handmatig derbij te prutsen voor de installatie.
Ik heb nu wel een backup cd van WinXP Pro (ENG).

Mijn vraag is nu, kan ik met de NL editie de I386\LANG vervangen met die van de ENG versie? zodat hij zich in het Nederlands installeerd?
Ja het is zomaar een id, zal wel weer niet...
Maar goed, iemand verder nog suggesties om dit te kunnen doen als het uberhaubt mogelijk is.

Dank bij voorbaat :)

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-05 17:24

FastBunny

Give it the Works !

Is het niet handiger een backup aan iemand anders te vragen :+ Aangezien je toch een legale cd hebt mag je ook een legale backup ervan hebben.

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Verwijderd

Topicstarter
Yez, snap ik...
Probleem is dat niemand hier bij mij in de buurt woont waar ik ff heen kan fietsen om het cdtje te lenen/branden.

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Je mag wel 100 kopietjes van XP Professional hebben, als je er maar 100 licenties bij hebt.
Die CD's maakt geen ene fuck uit, je betaalt voor de licentie.

Verwijderd

Topicstarter
Op DC++ shared niemand m.
En ik heb gister zitten klooienmet GrabIt om hem van nieuwsgroepen te halen, maar daar is helemaal geen beginnen aan. Wat een pruts bende is dat :P

• mschol
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
bel microsoft en zeg dat je cd kapot is... en vraag of ze je een nieuwe toesturen..

• Z-Dragon
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 02-05 03:47
Denk je dat ze dat doen? Dan kan je wel héél makkelijk illegale kopieën verspreiden. Èchter kunnen ze niet lijken!

^ Wat hij zegt.

Verwijderd

Z-Dragon schreef op 30 april 2004 @ 10:55:
Denk je dat ze dat doen? Dan kan je wel héél makkelijk illegale kopieën verspreiden. Èchter kunnen ze niet lijken!
Je krijgt maar 1 serial..

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-05 19:11

mace

Sapere Aude

jah, en het is ook niet zo dat als je vraagt van: "doe mij maar 500 cd's" dat je die ook krijgt :P

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een school licentie, gekregen van het Deltion :)
Nouja, iig het vervangen van die Multielanguage(of wat dan ook) I386\LANG gaat niet werken ?

Verwijderd

Topicstarter
LMAO ...
crap, zit ik net even te kijken op mn USB schijfje, wat zie ik daar!
Ja hoor, een .img van XPPro NL 8)7

stupid... |:( topic mag van mij wel dicht ...
Pagina: 1