Ik heb paar dagen geleden een Sony W900 van mijn werk gekregen. Supermooi ding, hardstikke leuk, maar zodra ik de resolutie hoger schroef als 1600 x 1200 krijg ik dus het scroll effect van windows, dat hij de resolutie niet aankan en je met je muis door je scherm heen scrolled. Vrij lastig, omdat de aangeraden resolutie voor deze monitor op 1920 x 1200 ligt (16:10) en in de lagere resoluties geen 16:10 opties geboden worden. Op de site van Ati wordt wel aangegeven dat sommige Macintosh Radeon's problemen hebben met de W900 of de FW900, maar over de radeon voor een ATX systeem wordt niets gezegd. Heeft er iemand een oplossing voor dit probleem? google werd ik ook niet veel wijzer van, ATI support komt alleen met de MAC versies aanhuppelen, en de GoT search komt niet verder als 1 hit, met als topictitel:"welke vid.kaart gebruik jij voor je w900". Allemaal niet erg nuttig, helemaal omdat dat topic omstreeks de tijd van de geforce 2 gaat.
Specs:
windows xp pro service pack 1
alle updates installed
Radeon 9800 PRO @ XT
Catalyst 2.5.36b drivers
Sony Kleurenpalet voor de W900 van de site gedownload en geïnstalleerd.
En het werkt best lekker op 1520 x 1140 x 32, maar alles wordt tóch nog enigzins uitgerekt (ovale smilies
).
Dit is trouwens géén pats-topic. Als je reargeert, reargeer dan alleen met betrekking tot mijn probleem, replies als:"wow! wat een scherm
!!!11" heb ik absoluut niet nodig.
Games heb ik meestal geen problemen mee trouwens, aangezien daar genoeg support voor te vinden is op het web. Powerstrip biedt géén uitkomst.
Specs:
windows xp pro service pack 1
alle updates installed
Radeon 9800 PRO @ XT
Catalyst 2.5.36b drivers
Sony Kleurenpalet voor de W900 van de site gedownload en geïnstalleerd.
En het werkt best lekker op 1520 x 1140 x 32, maar alles wordt tóch nog enigzins uitgerekt (ovale smilies
Dit is trouwens géén pats-topic. Als je reargeert, reargeer dan alleen met betrekking tot mijn probleem, replies als:"wow! wat een scherm
Games heb ik meestal geen problemen mee trouwens, aangezien daar genoeg support voor te vinden is op het web. Powerstrip biedt géén uitkomst.
[ Voor 7% gewijzigd door Henk op 30-04-2004 00:41 ]