Toon posts:

Onverwachte reboot.

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Ik heb soms dat mijn pc ineens uit zichzelf opnieuw opstart.
Ik heb al gekeken of het verscheidene dingen konden zijn maar hij bleef tijdens het stressen van onderdelen met sisandra goed op temp en bleef het gewoon doen. Maar zit ik rustig te internetten oid valt dat ding ineens weer uit...
Heeft iemand misschien een id van wat het zou kunnen zijn?

Deze foutmeldingen kreeg ik van windows nadat mn pc na het uitvallen weer opgestart was:

C:\WINDOWS\Minidump\Mini042904-01.dmp
C:\DOCUME~1\W6DBB~1.VDW\LOCALS~1\Temp\WER1.tmp.dir00\sysdata.xml

BCCode : 1000007f BCP1 : 00000008 BCP2 : 80042000 BCP3 : 00000000
BCP4 : 00000000 OSVer : 5_1_2600 SP : 1_0 Product : 256_1

• unimatrix zero
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-08 21:08
ik had hetzelfde, mijn pc starte opnieuw op als ik aan het internetten was.
bij mij kwam dit door mijn firewall; norton internet security.

wat voor firewall heb jij dan?

Verwijderd

Topicstarter
Geen, zit achter een router! Mn processor is wel overclocked maar daar ligt het zeker niet aan...
Ik heb laatst wel mn bios geflasht omdat me pinnacle tv kaart het niet in me pc deed (nog steeds niet) maar dat zou het probleem ook niet zijn..

Verwijderd

Zet de blauwe schermen eens aan (of auto reboot uit), en kom met de échte foutmelding. Post ook eens wat relevante info uit die minidump, en zet eens wat meer algemene info over je PC neer.

• unimatrix zero
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-08 21:08
router fungeert als een hardwarematige firewall met goede bescherming, maar met softwarematige firewall erbij is de pc een onneembare vesting (so to speak)

wat je probleem betreft; kan je niet verder helpen, suc6

Verwijderd

Topicstarter
kheb een p4 2.4GHz (oc 2.66), 512 ddr, soltek 85erv2 mobo, winxp pro
Hij geeft geen foutmelding voor dat ie automatisch reboot, ook geen blauw scherm... Pas na het opsterten geeft win aan dat er een fout opgetreden was..
als het weer gebeurd maak ik een screenie..

/edit hitashi 120 gb hdd, gf4 ti4200.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2004 00:59 ]

Verwijderd

Ik heb ooit eens hetzelfde gehad, het probleem was stof op de connectoren van de geheugenbankjes. Natuurlijk is jouw situatie en airflow anders maar het is een mogelijkheid.

Verwijderd

geef is wat meer specs van je pc?
is je voeding wel genoeg? enne de foutmedling komt
altijd in het blauwe scherm.

lijkt me raar dat er dan niks staat ( kan voorkomen)

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

We kunnen hier niks mee. Lees de startpost van het PMG Beleid door hoe je een "Help, mijn PC doet het niet!" topic moet voorbereiden en openen :)

Daar had je ook achter kunnen komen wanneer je de tekst bovenaan [New Topic] netjes had doorgenomen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.