Toon posts:

Wat kan ik vragen voor een tweedehands silicon graphics?

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik weet het het is niet helemaal het goede topic hier. Maar hier zitten nu eenmaal de meeste mensen.

Ok ik kan een sili verkopen:

Indigo I (ram:64mb cpu:?)
3 scsi hdd (hot swapable)
Pioneer 6 cdwisselaar (extern)
17" (merk: sili)
Toestenbord + muis (merk sili)
Een berg cds en boeken

Er moet nog wel wat gesleuteld worden aan het os (irix 6.3 geloof ik) want dat heb ik een beetje verneukt toen ik de compu in een windows netwerkje wou opnemen. :)

Mijn vraag is nu wat ik hier voorkan vragen

• Hengst
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-08 21:54
Ik zou niet zo snel kunnen zeggen wat dat moet kosten maar een volledig uitgebouwde met alles er op en er aan kost 1050 of ibazar check hier: [topic=278050/1/25]

maar ik zou graag een copietje van die IRIX CD's hebben ik heb hier een INDY en die lust wel wat nieuwe software....

daar zou ik nog wel even over willen praten.

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

• nicxz
  • Registratie: April 2001
  • Niet online
Ik wil er wel 250,- voor geven.

"Honesty may be the best policy, but it’s important to remember that apparently, by elimination, dishonesty is the second-best policy." George Carlin

• mcdroos
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:35
Als het een Indigo is, heeft hij een R3k of R4k cpu, maximaal 150MHz, maar waarschijnlijk 33. De scsi hd's zijn NIET hot-swappable, alleen soms overleven ze dit wel (lees: en soms blaas je wat op). Het verschil tussen R3k en R4k kun je eenvoudig zien; trek het processorbord eruit en kijk naar de geheugenmodules. Zijn die modules met achterop een grote vierkante LSI chip, dan het je 64-pins geheugen en dus een R3k. Als er 72-pins geheugen in zit, is het een R4k.

Ik neem aan dat je met dat OS 5.3 bedoeld, 6.3 draait alleen op de O2. Het OS herinstalleren is niet zo'n probleem als er cd's bij zitten.

f 1050,- vind ik een beetje overdreven:

CDRL verkoopt (kale) Indigo R4k's voor 28 UKP en de monitor voor 40, toetsenbord is natuurlijk noodzakelijk en vrij moeilijk te vinden. Geheugen voor de R4k is gewoon 72pins parity, R3k geheugen is ook weer van die troep (64-pins). Harde schijven die in zo'n machine zitten zijn meestal wel oud (let op disksledes, als je die los gaat kopen wordt je daar niet echt vrolijk van).

O ja,, je moet natuurlijk ook nog even vermelden wat voor graphics erin zit. Of er entry of elan in zit, maakt best wel veel verschil.

Verwijderd

Bejaarde koe.

Dit topic is gesloten.