Toon posts:

[xp] Terugzetten files in found.000 dir

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat is nu DE manier om corrupte files in de found.000 dir op een goede manier terug te zetten, zodat je er weer mee kan werken. Ik heb vooral een aantal afbeeldingen erin zitten die ik graag terug zou willen.

chkdsk [drive] /F gedraaid
fixmbr gedaan

Na herinstallatie van XP zijn de files en dirs in de found.000 dir op mijn niet-windows partitie het enige wat is overgebleven. Terwijl ik die niet bewust geformateerd heb of iets dergelijks. Die partitie bevatte juist al mijn belangrijke files! In found.000 staan de belangrijkste nog wel, maar ik kan ze niet openen..ze lijken corrupt oid.. hoe krijg ik ze wel weer terug?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Hele goede vraag! Heb je hier tussen geneusd? Ik ben namelijk erg bang dat je het zooitje gewoon kwijt bent...

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
ja, ik doe de hele dag niks anders, maar ik kan daaruit niet opmaken of er nog wat te redden valt en zo ja: hoe! Ik zie vooral vragen over hoe ze van die mappen af kunnen komen e.d., maar ik wil juist weten of ik er nog iets mee kan om (enkele) files mee terug te krijgen.. die map is er toch niet voor niets?

ik ben ook erg bang inmiddels :X

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

http://individual.utoront...ects/project_restore.html
[google=found.000 restore]

Beloofd helaas niet veel goeds.. hou ons op de hoogte van je voortgang :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Maestro.mosjuh
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
ff heel kort door de bocht hoor maareh;
je weet DAT het plaatjes zijn..... heb je al geprobeerd gewoon er found.jpg van te maken :?

At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de links, maar ik heb uiteraard zelf ook hetzelfde gedaan :)

Verder kan ik erbij zeggen dat renamen van files niet nodig is aangezien de files en dirs al met de goede namen erin staan, maar dan wel verdeeld over allemaal dirs genaamd dir0000.chk, dir0000.chk, etc.

In die directories kan ik gewoon de bestandsnamen + grootte zien zoals ze horen te zijn..echter openen gaat niet. :(
Pagina: 1