Toon posts:

Medion MD8083 BIOS

Pagina: 1
Acties:
  • 113 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Wie o wie kan mij helpen aan een goede Bios voor de Aldi PC van afgelopen maand, of wie heeft er ook problemen gehad na het installeren van XP Pro ?? :'(

Het gaat om de Medion MD8083 met een MS-7048 moederbord van MSI. Dit bord is nog niet te vinden op de website van MSI.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 april 2004 @ 23:02:
Wie o wie kan mij helpen aan een goede Bios voor de Aldi PC van afgelopen maand, of wie heeft er ook problemen gehad na het installeren van XP Pro ?? :'(

Het gaat om de Medion MD8083 met een MS-7048 moederbord van MSI. Dit bord is nog niet te vinden op de website van MSI.
Misschien is hier een BIOS-update te vinden? www.medion.de --> Service Center --> Downloads --> Serienummer van je computer invoeren.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2004 23:13 ]

Verwijderd

Topicstarter
Nee, zowel de duitse, nederlandse als de engelse medion website hebben (nog) niks....... :(

• jozy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23:38
http://data.forumhoster.com/forum_medionsux/

daar kan je het vragen, maar ze hebben een datalimiet probleem momenteel.

en ik zal aan iemand vrage of hij zijn bios wil backuppen (hij heeft ook die 8083)

[ Voor 27% gewijzigd door jozy op 29-04-2004 23:31 ]

Verwijderd

Topicstarter
Yes please, dan kan ik hem vergelijken met de mijne. THNX!!!!!!
_/-\o_

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-08 14:29

markvt

Peppi Cola

watvoor probleem heb je dan ?

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

Verwijderd

Topicstarter
Op de een of andere manier ging ie met zijn haar door de war toen ik mijn eigen XP pro er op wilde zetten. Daarvoor had ik dus (met partitionmagic) de volle 200Gb geformatteerd. Toen setup opnieuw ging opstarten, bleef hij hangen na de kreet "checking hardware configuration".
Ik vermoed, dat er in de originele bios een controle zit op de partitie-versie. XP pro heeft als partitie-versie 3.1, en ik denk gezien te hebben (helaas te laat) dat de originele partitie 0.0 was. Dit is volgens mij dus een
Kwalitatief Uitermate Teleurstellende streek van Medion om te zorgen dat je de computer niet indeelt zoals je hem zelf wilt hebben !

• obme_ief
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05-2022

obme_ief

houd niet van wannebe modjes

het medionsux forum is weer open hoor, al even en is inmiddels ook verhuisd naar een andere host, op bovenstaande link meer info.

wat betreft je probleem met xp-pro.
ikzelf het de voorganger en daar heb ik totaal geen problemen mee ondervonden, ook op het medionsux forum heb ik nog van niemand gehoord (dus ook niet van 8083 gebruikers) dat het niet wilde...

edit> bovenstaande link werkt dus niet meer, denk dat de hoster de stekker erruit heeft getrokken :P

nieuwe host is bij www.decibyte.nl

[ Voor 18% gewijzigd door obme_ief op 30-04-2004 00:04 ]

tijd voor verandering.

Pagina: 1