LiteOn 811S Defect?

Pagina: 1
Acties:

• TonyTone
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-12-2025
Hoi Hoi,
Ik heb de LiteOn 811S, en die vern*#kt nogal wat DVD's! :(

behalve dat er soieso DVD's helemaal niet werken af en toe.
Heeft de brander erg vaak dat het eind van de DVD niet goed werkt.
Als het om een film gaat, dan hapert het beeld en blijft het vaak gewoon een minuut hangen. (laatste gedeelte van de film)
En bij data (b.v. MP3's) dan zijn de laatste 2 a 3 mappen niet meer leesbaar.

Eerst dacht ik dat mijn fikker moeite had met Verbatims. Maar ik heb het ook met Artia's en traxdata enz.

Ik brand voornamelijk met Nero 6.0.0.23 (Soms met Instand copy en eerst ook met Alcohol 120% maar daar ben ik mee gestopt vanwege hoge uitval)
Firmware is: HS0P
Win XP :P

Oja, de vraag: Is de Brander defect? of is er nog iets wat ik kan/moet doen?!?

Thanks for the help!

p.s. welke media is je fav. voor de 811s? (Yes, heb gezocht vond het niet erg duidelijk allemaal)

jaja, ik ben zo Dyslectish als een baksteen.

Verwijderd

hoe doet ie t op een lagere brandsnelheid?

• TonyTone
eh, ik fik het meeste op 4x of 8x (Verbatim en Arita kunnen ook 8)
en de oudere Verbatims waren 2.4X

Ik fik meestal de Max snellheid v.d. DVD, maar zowel 2.4, 4 of 8x geeft volgens mij het zelfde resultaat!

Ik heb nog niet een 8X op 4X of 2X gefikt. (zou dat uitmaken?)

Verwijderd

Flash m eens naar de nieuwste firmware ,is nu HS0Q,ik heb namelijk de HS0P nooit gebruikt en ook nooit die problemen gehad.
Of probeer een roll-back naar de HS0K,die werkte bij mij ook goed............

En anders omruilen (als hij nog in de garantie termijn valt).
Ik gebruik zelf Platinum 4X en traxdata 4x ,maar brand met alcohol en altijd op de laagste snelheid (voor de zekerheid) O-)

• TonyTone
Maar de HS0Q is nog niet officieel uit! Ik heb al eerder een 811s gesloopt met een niet officieele firmware! Dus ik durf niet meer een firmware te gebruiken die niet van de liteon site komt O-)

Maar om nou alles op de langzaamste snelheid te fikken, is ook wat zonde van m'n 8x brander.

• Sperenvanger
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:25
HS0Q is wel officieel uit. http://www.liteonit.com/O...em=DR8HS0Q&Model=LDW-811S

Zelf heb ik ook een 811S gehad, maar deze ging stuk. Toen kreeg ik een 851S (gereviseerd type). De door jou genoemde problemen had ik ook, en nog een paar andere. Met de 851S een stuk minder problemen gezien, maar heb hem toch maar verkocht. Probeer de nieuwe firmware eens, of ruil hem anders om bij de winkel waar je hem vandaan hebt.

• TonyTone
Ik check meteen effe de nieuwe Firmware.

Anders terug naar de winkel inderdaad. Zal wel geen probleem zijn, als het vaker voorkomt nij de 811s.

Thanks guy's!

Pagina: 1