Scarlet ervaringen

Pagina: 1
Acties:

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:06
Ik heb thuis niet de beschikking om te kunnen kiezen tussen adsl of kabel dus ik zit vast aan mijn telefoonlijn verbinding.

Nu heb ik een wanadoo hometime abo waar ik dacht ik 65uur per maand mee kan internetten na 19.00 en in het weekend dit voor een vast bedrag per maand. Aangezien ik hieraltijd vlot overheen ga, samen met mijn zus ;) en de laatste rekeningen 90 euro per maand waren! ben ik opzoek gegaan naar een andere oplossing.

Nu heb ik het denk ik gevonden :) :

http://www.scarlet.nl/pag...fpakketten.php&level=4,54

200 uur per maand internetten voor 50 euro per maand dit is inclusief de startkosten en het geld voor de hele gedurende dag (dus ook overdag _/-\o_ ).

Dit lijkt een ideale oplossing voor mij, het scheelt mijn vader ontzettend veel geld, en mij minder gezeik, nu is dus mijn vraag zijn er mensen die hiermee internetten, zoja werkt dat ook goed en heb ik niets over het hoofd gezien?

BlaBlaBla

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:06
*kick*

BlaBlaBla

• thefxr
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-01 21:56
ik heb slechte ervaringen met scarlett!! je kan absoluut niet zien dat je over die 200 uur heengaat, en ze factureren ook niet per mnd achteraf, maar pas als je je abbo opzegt krijg je de afrekening van bijvb 1 jaar abbo!! :(

• earthknake
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-04 10:15
thefxr schreef op 01 mei 2004 @ 16:30:
ik heb slechte ervaringen met scarlett!! je kan absoluut niet zien dat je over die 200 uur heengaat, en ze factureren ook niet per mnd achteraf, maar pas als je je abbo opzegt krijg je de afrekening van bijvb 1 jaar abbo!! :(
Huh... ken genoeg mensen die dat Scarlet abo hebben. Die betalen elke maand gewoon 50 euro voor 200 uur. Soms iets meer als ze boven de 200 zitten. Owja en er zijn genoeg simpele proggies waarmee je gewoon zelf je uren kunt bijhouden.