Sinds kort (anderhalf week geleden) is bij onze Wanadoo Premium abonnement de snelheid verdubbeld. Ik was daar blij mee, maar nu is sinds gisteren de snelheid weer gehalveerd naar het oude niveau. Ik woon in Utrecht. Nog meer mensen dit opgemerkt?
Modem met 6 lampjes? Zo ja, verbinding verbreken, modem 30 sec. vd stroom, aansluiten, verbinding maken. Gebruik je een router, die tegelijk met modem van de stroom afhalen nadat je de vebinding hebt verbroken in de router.
nee dat helpt niet. het werkt allemaal prima alleen de snelheid lijkt teruggeschroefd te zijn . ik heb al veel slechte ervaringen met wanadoo dus ik sluit niet uit dat ze zo'n dirty trick uitvoeren...
wou alleen weten of nog meer mensen dit hebben opgemerkt. ik merkte het zelf ook niet tot dat ik uit verveling een test bij speedtest deed, en ik kom bijna altijd op 125 Kb/s download uit, maar NOOIT hoger. vandaar dat ik denk dat het niet om een tijdelijke overbelasting of wat dan ook gaat, maar meer om een instellings verandering. als het zo blijft ga ik ze bellen. eerst maar even koninginenacht vieren
wou alleen weten of nog meer mensen dit hebben opgemerkt. ik merkte het zelf ook niet tot dat ik uit verveling een test bij speedtest deed, en ik kom bijna altijd op 125 Kb/s download uit, maar NOOIT hoger. vandaar dat ik denk dat het niet om een tijdelijke overbelasting of wat dan ook gaat, maar meer om een instellings verandering. als het zo blijft ga ik ze bellen. eerst maar even koninginenacht vieren
ik kom er net achter na een testje dat mijn snelheid (basic abbo) juist bijna verdrievoudigd is...(hij was eerst al een heel klein beetje opgeschoefd)
belde met de helpdesk en ze zeiden dat er niks verandered was met mijn instellingen. heel vreemd, want ik blijf op de 125 Kb/s steken.
ok ik ben er uit. het had te maken naar de overgang naar DHCP wat zij hadden gedaan voor mij. om te een of ander reden was de snelheid maar op de helft. maar ze hebben mijn modem bij de helpdesk gereset en het is weer als ouds op de goeie snelheid.
Pagina: 1