Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Survey weg?

Pagina: 1
Acties:

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:13
Ik heb afgelopen dagen 2 Shopsurveys gepost maar ik kan beide niet meer terugvinden, het lijkt er op dat deze door "iemand" zijn verwijderd.
Wel vreemd.....

De survey's waren overigens positief dus wat dat betreft kan er geen enkel commentaar zijn.
Ik zou wel graag een verklaring willen hebben waarom dit is gebeurd, het kan per ongeluk zijn.
Als dit niet per ongeluk is lijkt het op het beinvloeden van de survey en dat lijkt me niet wenselijk.

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Hoe heet je op de Frontpage?

• HoppyF
Harm schreef op 29 april 2004 @ 19:22:
Hoe heet je op de Frontpage?
Silver_Shadow

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Er zijn gisteren twee surveys van jou verwijderd. Daarover zijn mails gestuurd naar tijmen.barnat [liev aapje] zonnet.nl. Als dit niet het adres is dat je gebruikt, welk mailadres zal ik er dan neerzetten? Als je de mails niet gehad hebt, dan wil ik ze gaarne nogmaals voor je sturen :) .

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

HoppyF schreef op 29 april 2004 @ 19:21:
De survey's waren overigens positief dus wat dat betreft kan er geen enkel commentaar zijn.
Ik zou wel graag een verklaring willen hebben waarom dit is gebeurd, het kan per ongeluk zijn.
Of een Survey positief of negatief is maakt niet uit. Het gaat om de onderbouwing. Als die niet enigszins in orde is, wordt het verwijderd. Zie ook de tekst bij het invullen van de Survey.
Als dit niet per ongeluk is lijkt het op het beinvloeden van de survey en dat lijkt me niet wenselijk.
Beetje voorbarig niet?

LinkedIn WoT Cash Converter

• HoppyF
PcDealer schreef op 30 april 2004 @ 16:45:
[...]

Of een Survey positief of negatief is maakt niet uit. Het gaat om de onderbouwing. Als die niet enigszins in orde is, wordt het verwijderd. Zie ook de tekst bij het invullen van de Survey.

[...]

Beetje voorbarig niet?
Bedankt voor je antwoord, ik heb de email gelezen.
Ik zal de onderbouwing uitbreiden als dat gewenst is. Volgens mij maakt het niet zoveel uit of je nu een moederbord, CPU of weetikveelwat besteld, als je maar tevreden bent over de shop of juist niet.

Maar goed, wat je wilt.
Ik vind de survey best belangrijk en kijk er zelf ook altijd na voordat ik iets ga bestellen dus vandaar dat ik mijn ervaringen hier ook zou willen toevoegen zodat anderen er iets aan kunnen hebben.
Dat is toch de bedoeling van een survey niet waar ?

In ieder geval is er iemand die de surveys leest, dat blijkt wel :)

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

LinkedIn WoT Cash Converter

Pagina: 1