Ik probeer nu al een halve dag mijn netwerk op orde te krijgen nadat ik mijn computer (fungeert als host) heb geformatteerd. Voorheen werkte het allemaal prima, er zit naast mijn computer 1 andere op het netwerk (beide XP prof). Internet is gedeeld en beide computers hebben toegang. Probleem is dat ik wel op de client kan komen, maar de client niet bij mijn bestanden. Verkenner geeft netjes beide computers weer maar zodra ik op de client mijn computer aanklik krijg ik een foutmelding dat ik niet voldoende rechten heb.
Gastaccount staat op beide computers ingeschakeld, net als de optie "eenvoudig delen van bestanden en printers" in de verkenner.
Ik heb inmiddels al flink wat topics hier gelezen over mogelijke oplossingen maar voorlopig nog niets gevonden wat het verder zou kunnen zijn...
Zijn er andere dingen die ik over het hoofd zie toevallig?
Gastaccount staat op beide computers ingeschakeld, net als de optie "eenvoudig delen van bestanden en printers" in de verkenner.
Ik heb inmiddels al flink wat topics hier gelezen over mogelijke oplossingen maar voorlopig nog niets gevonden wat het verder zou kunnen zijn...
Zijn er andere dingen die ik over het hoofd zie toevallig?