Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Cuball
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-11 14:44
Heb wat door de search zitten lopen en ben tot nu toe op de volgende conclusie gekomen, graag uitleg of dit klopt ...

Ik ga deze zomer op reis naar griekenland en neem men laptop + gsm mee, ik zou daar een kaartje kopen, maar kzou graag men gsm gebruiken om mails af te halen op men laptop, hier voor zijn volgende mogelijkheden:

a) gebruik van datakabel/irfda en de ingebouwde modem van je gsm, als je dit aansluit op je laptop krijg je dan een zogezegde modem te zien, die je dan kan gebruiken om in te bellen naar je provider

probleem: 3100 heeft geen interne modem, dus dit zal niet echt werken

b) gebruik van GPRS, maar dit is een functie die het netwerk moet ondersteunen, en meeste pre-paid kaarten hebben dit dan bijgevolg ook niet (wat ook wel zo zal zijn in griekenland denk ik)

is er dan nog een andere manier om men gsm te gebruiken om mailtjes op te halen ? en is boven vermelde correct ?

"Live as if you were to die tomorrow. Learn as if you were to live forever"

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Wat je vermeld is wel correct. Maar je kunt wel een datakabel kopen en dan met extra software op je laptop inbellen met je 3100 geloof ik. Maar daar kunnen ze je in de betere telecom winkels vast wel bij helpen.

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:06
AtHomer schreef op 29 april 2004 @ 22:40:
Wat je vermeld is wel correct. Maar je kunt wel een datakabel kopen en dan met extra software op je laptop inbellen met je 3100 geloof ik. Maar daar kunnen ze je in de betere telecom winkels vast wel bij helpen.
helaas gaat dat dus niet
met een 3100 kun je nooit internet op

Tijd van werken, tijd van rusten

• Cuball
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-11 14:44
dus ook niet via gprs ? (in de veronderstelling dat het netwerk dit protocol ondersteunt )

"Live as if you were to die tomorrow. Learn as if you were to live forever"