Toon posts:

[XP]Terughalen instellingen oude account *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb op een XP pro machine na problemen een nieuwe XP over de oude gekopieerd. Alles loopt nu weer prima alleen heb ik nog enkele problemen welke ik graag opgelost zou zien maar het lukt me niet helemaal;

In de oude situatie waren er een aantal accounts met Mijn Documenten mappen. Ik wil deze bestanden weet terug zetten maar ik kan de mappen niet openen om dat ze zijn beveiligd en alleen bestemd voor de oude account. Is er een manier om toch toegang te krijgen tot deze bestanden?

Ten tweede stond er een outlook op de oude account die het niet meer deed. Ik wil nu graag de pst-file terugzetten die vast nog ergens op de schijf staat. Ik kan deze alleen niet vinden dus ik denk dat het geen pst-file is. Weet iemand hoe ik de oude outlookinhoud toch terug kan krijgen op de nieuwe?

Alvast bedankt. :).

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik krijg de melding 'access denied' bij het openen van een map?

Het outlook archief is wel degelijk een PST file. Welke versie van Outlook stond er geinstalleerd?

+os in titel

edit:
:w jij ook hier :P

[ Voor 10% gewijzigd door Spider.007 op 29-04-2004 18:36 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11:00

momania

iPhone 30! Bam!

Voor je eerste vraag: Windows Operating Systems - FAQ
Ik krijg de melding 'access denied' bij het openen van een map?

Je tweede vraag: Dat zijn *.dbx files die je zoekt. (in geval van Oulook Express)
Je vind ze in C:\Documents and Settings\-username-\Local Settings\Application Data\Identities\{A7B4CBD6-33F9-4229-81A0-44AD2A4BCFFC}\Microsoft\Outlook Express

edit:

Spider.007 :w :*

[ Voor 4% gewijzigd door momania op 29-04-2004 18:31 ]

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Verwijderd

misschien heb je 'show hidden files and folders' nog aangevinkt dat je die pst niet vind.. Als het outlook express was dan staan je mails in .dbx bestanden

Verwijderd

Topicstarter
Oke, bedankt allen. Nu nog 1 vraag. In welke map staat de gehele outlook-inhoud normaal gesproken?

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Verwijderd schreef op 29 april 2004 @ 18:42:
Oke, bedankt allen. Nu nog 1 vraag. In welke map staat de gehele outlook-inhoud normaal gesproken?
Spider.007 schreef op 29 april 2004 @ 18:28:
[...]

Welke versie van Outlook stond er geinstalleerd?

[...]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Heb je gekeken in
C:\Documents and Settings\\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook
:?

---

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

vast niet :P

misschien wel in
code:
1
C:\Documents and Settings\<hiereenuser>\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook

/antfuckmodus

:P

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Vragen over Outlook e.d. zijn beter op z'n plek in Software Algemeen, ik ga je topic nog eventjes verplaatsen :)

Windows Operating Systems >> Software Algemeen

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt allemaal ik ga het eens proberen. :).
Pagina: 1