5.1 set valt gewoon uit

Pagina: 1
Acties:

• dread
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-07 15:37

dread

Sluwe vlaming

Topicstarter
Ik heb voor thuis een creative inspire 5.1 gekocht maar die valt steeds uit. Gebeurt na een 20 minuten een muziekje spelen en dit op de helft van zijn vermogen. Daarna is het onmogelijk om deze weer aan te krijgen.
Het rode off knopje blijft wel branden maar ik kan hem niet aankrijgen , hij schakelt zichzelf als het ware weer uit. Lijkt alsof hij te warm wordt .

Volgens mij is hij stuk. Ik wil hem opnieuw naar de webshop sturen maar die rekenen 30 euro als er toch niets aan de hand blijkt te zijn. Maar wat kan je in godsnaam nog doen. De stroom insteken en het werkt of niet lijkt mij.
Echt balen want ik heb hem nog maar enkele dagen.

Zou er nog iets kunnen zijn dat ik over het hoofd gezien heb of niet? Kan me niet voorstellen maar misschien heeft iemand hier hetzelfde probleem gehad en weet die een oplossing.

Oh ja. Thuis heb ik 2 pc's en een laptop, een printer, router modem en VOIP bakje hangen aan basically een stroomvoorziening. Zou het kunnen dat hij te weinig stroom krijgt? Ik probeer sowieso vanavond weer en dan alleen met de pc op het electriciteitsnetwerk.

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

Verwijderd

Probeer idd eens een ander stopcontact zonder aftappingen
(lijkt me sterk dat dat het probleem is)

Anders zou ik hem gewoon terugsturen. Ook al moet je 30 euro betalen als er niets aan mankeert ( doet het wel imo )
Je hebt niet voor niets garantie...
Suc6 ;)

• nowell
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

nowell

Que Pasa!?

Waneer heb je 'm gekocht?? Want binnen 7 dagen (correct me if i'm wrong) mag ie gratis terug.

En anders...

Mijn creative 5.1 setje deed ook vaag. (nog geen 1 jaar oud)
Ik had dat ding in duitsland gekocht en geen zin om "ff" terug te gaan naar die winkel.
Contact op genomen met creative --> viel nog binnen de garantie :*)
Ik moest m'n versterker opsturen naar hun en kreeg een goed exemplaar (nieuwer model) terug! Kijk, daar kunnen bedrijven nog wat van leren.

Oja, probleem was exact hetzelfde als TS. Hitte probleem.

[ Voor 79% gewijzigd door nowell op 29-04-2004 16:56 ]

• dread
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-07 15:37

dread

Sluwe vlaming

Topicstarter
tja ik denk dus echt dat het een hitteprobleem is maar aan de andere kant. vandaag blijft ie gewoon op off staan wil ie niet eens meer aan.

Dus dat wordt terugsturen, klote bende
gelukkig heb ik de doos nog staan.

damn :(

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

• Vlugge Japie
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10-05-2023
Heb je alle speakers wel goed aangesloten?
Ik heb een soortgelijk probleem gehad, het bleek toen achteraf dat een speaker niet goed as aangesloten, waardoor die box af en toe 'kortsluiting' maakte. Doordat de mijne (en waarschijnlijk de jouwe ook) daarvoor beschermd is, schakelde ie zichzelf uit.