Ik heb sinds een paar dagen een Nokia 6220. Nu wil ik een ringtone bestellen via ringtones.nl. Ik heb de zelfservice lijn nu een paar keer geprobeerd, maar mijn telefoon ontvangt simpelweg geen instellingen, want ringtones.nl kent mijn toestel niet. Als ik 6100 probeer, lukt 't ook niet.
Gelukkig staan er op ringtones.nl ook gewoon de instellingen.
De O2-wap instellingen werken overigens wel. Op Nokia.nl ben ik erachter gekomen dat ik WAP 2.0 heb i.t.t. de wat oudere toestellen. Heeft het hier iets mee te maken?
Gelukkig staan er op ringtones.nl ook gewoon de instellingen.
Ik heb dit dus proberen in te voeren (ben de slash na het URL niet vergeten), maar het werkt niet. Hij probeert de hele tijd verbinding te krijgen en blijft hangen op 'zoekt verbinding'. Iemand enig idee of dit kan gaan werken?Stel de onderstaande wap-instellingen in in je mobiele telefoon. Omdat de manier waarop je dit moet doen per type toestel sterk verschilt raden we je aan de handleiding van je mobieltje erbij te pakken.
Naam profiel: Ringtones.nl
Inbelnummer: +31626000222
Toegangstype: ISDN
Verbindingstype: Doorlopend
Verbindingsbeveiliging: Uit (poort 9201)
Gebruikersnaam: o2nl
Password: password
IP-adres: 193.113.200.195
Homepage: http://wap.ringtones.nl/
Bearer: Data
Authentication type: Normaal
Als je de instellingen hebt ingevoerd kan je deze testen door naar wap.ringtones.nl te wappen.
De O2-wap instellingen werken overigens wel. Op Nokia.nl ben ik erachter gekomen dat ik WAP 2.0 heb i.t.t. de wat oudere toestellen. Heeft het hier iets mee te maken?
[ Voor 13% gewijzigd door havana op 29-04-2004 17:08 ]