Toon posts:

[FLASH MX] Newb tut's search

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik als complete newb met het creeren van website's ben bezig met mijn eigen website.

Nu dacht ik mijn site op te leuken met flash en ben al een beetje bezig geweest met MX 2004, poging1 poging2

Ik ben iemand die "instant satisfaction" een hele grote motivatie vind om de boel dieper uit te gaan spitten en de vragen die in mijn hoofd schieten als ik met de "lessons" bezig ben leiden me af om hiermee verder te gaan.

Nu ben ik op zoek gegaan naar "leer die aap een trukje tut's" maar kon er niet een vinden die niet het juiste effect had buiten dat ik met mijn ogen begon te knipperen en op mijn hoofd begon te krabben, of goed stond aangeschreven.

Nu weet ik wel dat het een questi is van "leren, lezen en proberen" en dat ik geduld moet hebben... Maar toch. Ik weet dat t wel even duurt voordat je dit voor elkaar krijgt.

Ik ben dus op zoek naar een goed "stapsgewijze" tut die niet meer vragen creeerd dan antwoorden geeft.

Of ben ik nu gewoon te ongeduldig?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2004 16:07 ]

Verwijderd

Ik weet niet goed wat je nu :/ zoekt maar zoek eens op flash tutorial in guugle
En begin met beginner tutz

en flashkit heeft ook goede tutorials zoek eerst eens uit wat je wilt maken in flash zodat je wat gerichter kunt zoeken.

En denk idd dat je wel een tijdje moet aankloten voordat je de skillz van 2advanced bereikt :+

Verwijderd

kijk hier eens: http://www.kirupa.com :)

Verwijderd

1 ding... zo'n muziekje... dat moet je echt niet doen!

Helemaal niet als het overnieuw begint wanneer ergens op geklikt wordt.

Je moet het progje 1st page 2000 hebben (http://www.evrsoft.com/1stpage2.shtml). Dit is een hele handige editor (niet What You See Is What You Get). Ik zou je aanraden om van een simpele website de bron te kopiëren en in de editor te openen. Je zult zien dat html héél logisch in elkaar zit, en dat je het binnen een paar dagen onder de knie kunt hebben.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 29 april 2004 @ 16:16:
Ik weet niet goed wat je nu :/ zoekt maar zoek eens op flash tutorial in guugle
En begin met beginner tutz

en flashkit heeft ook goede tutorials zoek eerst eens uit wat je wilt maken in flash zodat je wat gerichter kunt zoeken.

En denk idd dat je wel een tijdje moet aankloten voordat je de skillz van 2advanced bereikt :+
Ik heb idd al op flashkit gekeken maar daar word de boel per onderwerp behandeld en persoonlijk weet ik niet waar ik moet beginnen,, ik wil gewoon alles tegelijk :'(

Hetzelfde geld voor kirupa
Verwijderd schreef op 29 april 2004 @ 16:24:
1 ding... zo'n muziekje... dat moet je echt niet doen!

Helemaal niet als het overnieuw begint wanneer ergens op geklikt wordt.

Je moet het progje 1st page 2000 hebben (http://www.evrsoft.com/1stpage2.shtml). Dit is een hele handige editor (niet What You See Is What You Get). Ik zou je aanraden om van een simpele website de bron te kopiëren en in de editor te openen. Je zult zien dat html héél logisch in elkaar zit, en dat je het binnen een paar dagen onder de knie kunt hebben.
LOL.. Muziekje zit eronder just 4 the hek of it en ik wou het uitproberen, HTML is het probleem niet. Idd gewoon een questi van de bron openen en kijken. Maar dat is nu net het probleem met Flash.. Ik kan niet zomaar van een swf file een fla file maken en als mij dat lukt heb je niet de complete fla file zodat ik goe kan "spieken"

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2004 16:35 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 april 2004 @ 16:03:
Of ben ik nu gewoon te ongeduldig?
Ja, denk ik wel. Als je al de moeite doet om dit pakket aan te schaffen, doe dan ook wat moeite het te leren.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 29 april 2004 @ 17:08:
[...]

Ja, denk ik wel. Als je al de moeite doet om dit pakket aan te schaffen, doe dan ook wat moeite het te leren.
Dat wel maar het is voor mij frustrerend om te weten wat er mee kan en het niet te kunnen..

Maarja, dat je je rijbewijs gehaalt heb wil ook niet zeggen dat je kan autorijden he?

Ik zal es ff diep moeten zuchten en blijven "leren, lezen en proberen".
Pagina: 1