[Systemworks 2004] Ziet niet alle partities?

Pagina: 1
Acties:

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:38
Ik heb gisteren m'n nieuwe SystemWorks 2004 Pro. binnen gekregen (een orginele van Symantec). Nadat ik deze geïnstalleerd had kon ik echter niet meer dan 2 partities zien in Windows Defrag, Speeddisk & Disk Docter.
Tevens is de partitie grootte onjuist.

Het rare is dat wanneer ik de 'oude' 2003 Pro. versie er op zet ik deze problemen niet heb. Alleen met de 2004 Pro. versie.
Zijn er nog meer mensen met een sorrt gelijk probleem???

Specs van de machine:
* P4 - 1.7 Ghz
* 512 Mb RAM
* 2x 60 Gb Harddrives (de eerste is verdeeld in 3 partities en de ander is alleen maar een back-up drive)
* Windows XP Pro. + Service Pack 1
En wat rand apparatuur wat geen enkele invloed mag hebben op Systemworks :)

[ Voor 4% gewijzigd door chromeeh op 29-04-2004 15:58 ]

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

En welke partities ziet hij dan wel / niet? Is dit een bijzonder type partitie? Heeft die partitie wel een schijfletter? Welk FS staat er op die partitie?

[Win XP] Systemworks 2004 Pro probleem > [Systemworks 2004] Ziet niet alle partities?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• chromeeh
Sorry dat was ik nog vergeten te melden :)

Hij ziet alleen de eerste 2 partities (beide zijn NTFS net als de rest van de partities)
Eerste partitie is 27Gb groot volgens Systemworks (echte grootte is 10 Gb), 2e partitie is 8 Gb groot volgens SW, terwijl die daadwerkelijk 20 Gb groot is. Ik heb dus alleen een C: en een D:
Daarnaast werken m'n dvd-rom en m'n dvd-brander ook niet meer :/

Beide harddrives zitten op een ATA-100 kaartje, en de dvd-rom en brander elk op een aparte aansluiting op het mobo.....

[ Voor 5% gewijzigd door chromeeh op 29-04-2004 17:54 . Reden: meer info ]

• chromeeh
*SCHOP*

Verwijderd

Hoi,Crashoverride..
Zag tijdens een zoekactie dat jij ook problemen hebt na installatie van Norton Systemworks 2004. Bij mij werken de dvd/speler en de cd/RW/writer ook niet meer. Dat wil zeggen, als de cd,dvd in de drive zitten tijdens opstarten is er niets aan de hand, maar na inleggen van een andere cd-dvd krijg ik de melding `niet toegankelijk, onjuiste functie` in Windows Verkenner en autorun doet het dus ook dan niet.
Heb jij al een oplossing gevonden???
groeten Ron.