Te gek voor woorden [chaintech 7kjd]

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

• paradoXical
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-06 19:43
Ik heb even zitten twijfelen maar ik post toch maar eventjes..

Ik heb een chaintech 7kjd boardje waarvan mijn diskette controller stuk van is. Nu ben ik een bootable CD aan het maken die de driver moet laden, nu zit ik echter met een simpel probleem: ik weet niet welke driver!!!

Er staat gewoon NERGENS vermeld welke controller op dit bordje zit. Op het moederbord zelfs staan ook niks aangegeven. Ik heb al de hele chaintech site doorgebladerd, drivers voor dit specefieke board gezocht maar vervolgens kun je kiezen uit verschillende highpoint drivers..

368
370
371

Ik vind het echt te gek voor woorden dat ze zoiets niet even erbij zetten.. Damn mijn frustratie is echt groot... Als iemand me verder kan helpen.

In de manual staat ook niets, op diverse sites kom je ook niet verder.

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-07 01:43

Turkish

zhé germans

Kijk eens op je mobo, daar zit vast een highpoint chippie op met daar een nr op. Tenminste op alle mobo's met een Highpoint raid controller die ik ken is het zo ;)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:00

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Kijk anders gewoon even op het plankje zelf, op de chip staat het :z

En als dat te moeilijk is kan iets als SiSoft Sandra ofzo ook wel eea vinden. Maar daar moet je weer voor kunnen booten. Gewoon op het mobo kijken dus :o

Beetje creatief doordenken mag ook wel :o

P.s. GoT Huisregels - je loopt hier al lang genoeg rond dat je verondersteld mag worden een degelijke topictitel te kunnen verzinnen. En dat is deze niet bepaald :/

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.