Toon posts:

wmv movie laad niet

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een film.wmv op mijn website (server) staan. Nou zou ik deze graag afspelen via een webpagina. Genoeg documentatie over te vinden alleen hij laad de film niet. Kan het opgegeven path niet vinden (bestaat wel) of kan de film niet vinden. Als ik rechtstreeks www.pagina.nl/film.wmv intyp zegt hij ook page not found. Ik heb de film meerdere keren geupload en weet zeker dat hij goed op de server staat. Zou het kunnen dat je een streaming server nodig hebt of iets dergelijks en dat het anders niet werkt? Ik heb weinig kennis van deze zaken (film en webpage)

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:35

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Je weet dat een unix/linux webserver hoofdletter gevoelig is wat betreft bestandsnamen? Je weet ook dat de directory waar je in terecht komt in je FTP programma niet noodzakelijk je web root is?

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:50

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Met deze info (zie Creepy) kunnen we niet veel. Het enige wat we kunnen concluderen is dat het niets met Programming en Webscripting van doen heeft.

Daarom gaat deze hier in ieder geval dicht. Open evt. een topic met meer informatie (platform, webserver, etc.) in het juiste forum, mocht je er na de hint van Creepy niet uitkomen.

[ Voor 29% gewijzigd door gorgi_19 op 29-04-2004 15:54 ]

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Dit topic is gesloten.