[XP] Configuratiescherm Software en Systeem doen niets meer*

Pagina: 1
Acties:

• walstroom
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 27-10-2025
Betreft een Dell 8600 laptop. Standaard voorzien van een (nu bijna verlopen) Norton 2004 antivirus programma. Ik dacht, laat ik het maar vast verwijderen voordat ik problemen krijg. Jammer... onmogelijk weg te halen. Dubbelklikken op Uninstall geeft geen enkele reactie. (Had eerst al natuurlijk rechtonder in de taakbalk de boel inactief gemaakt). Nu blijkt bovendien dat ik in het configuratiescherm de iconen Software en Systeem niet meer kan opstarten. Heb al een uurtje zitten spitten in de faq's van de MS site maar kon nergen een zinnige oplossing vinden. Een van jullie misschien een heldere hint ?

AMD Phenom 3,6Ghz, MSI K9A2, 4 x Corsair CM2X2048-8500C5, 1TB Hitachi Raid 0, 160GB Hitachi Raid 1, 1.5 TB WD data, Geforce 9600GT 1 GB, Xilence 550W.

• MMMMMM
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-10-2025
Veilige modus ? Of op de site van symantec een uninstall disk maken ?

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19:59

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Zoeken met google op NAV removal tool levert dit op, beetje doorklikken op die site levert dan dit op.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

• walstroom
De reacties van "MMMM" en "Flip F." lijken mij voldoende om aan de slag te kunnen gaan. Maar het probleem van het niet kunnen openen van items in het config scherm zijn nog steeds onopgelost.

AMD Phenom 3,6Ghz, MSI K9A2, 4 x Corsair CM2X2048-8500C5, 1TB Hitachi Raid 0, 160GB Hitachi Raid 1, 1.5 TB WD data, Geforce 9600GT 1 GB, Xilence 550W.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Raar probleem in XP Home > [XP] Configuratiescherm Software en Systeem doen niets meer *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
walstroom schreef op 29 april 2004 @ 16:11:
De reacties van "MMMM" en "Flip F." lijken mij voldoende om aan de slag te kunnen gaan. Maar het probleem van het niet kunnen openen van items in het config scherm zijn nog steeds onopgelost.
Kun je geen enkel ding meer openen in configuratiescherm of alleen de 2 die je in je openingspost zei?

Probeer eens bij uitvoeren het volgende in te typen (zonder de quote):
"sysdm.cpl" of "appwiz.cpl" (1e moet normaal hetzelfde doen als dubbelklikken op systeem in configuratiescherm en de 2e is voor software).

edit:
Heb je al eens op spyware gescand met ad-aware/spybot S&D/hijack this?? Zo nee, doe dit dan ook ff.

[ Voor 13% gewijzigd door FlipFluitketel op 29-04-2004 17:00 ]

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

• walstroom
Kan nu niet bij m'n laptop komen (ben ergens anders) maar die cpl's uitproberen ga ik meteen vanavond doen ! Alvast bedankt voor de tip, maar stel dat dat wel werkt, waarom kan ik dan de meeste van de items in het configscherm niet openen op een "normale" manier ? Het blijft mij een raadsel.

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
walstroom schreef op 29 april 2004 @ 17:43:
stel dat dat wel werkt, waarom kan ik dan de meeste van de items in het configscherm niet openen op een "normale" manier ? Het blijft mij een raadsel.
Tsja.. dat is dan ook vreemd ja.. Daarom heb ik in mijn ge-editte post ook gevraagd of je al op spyware gescand hebt.. We horen wel of het wel/niet werkt en hoe het verder is afgelopen..

Pagina: 1