Toon posts:

Google Adwords creditcard op andere naam

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga een en ander adverteren met adwords, nu mag ik de creditcard lenen van iemand hiervoor, alleen bij google moet je ook adres gegevens invullen, ik vraag me af of je persé de adres gegevens van de creditcardhouder moet gebruiken hiervoor, want ik zie dat niet duidelijk aangegeven.
Verder heb ik ook liever niet dat er hier rekeningen komen onder zijn naam en dat ik dat op mijn adres ontvang, zijn adres opgeven wil ik niet, weet iemand misschien of het mogelijk is, en zo ja hoe gedetailleerd zijn deze reports die je van google thuis krijgt.
Ik heb liever niet dat een ander weet met wat voor content :X ik adverteer.

• Kroontje
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10:21

Kroontje

...

Voor zover ik weet dien je de adres gegevens van de CC houder op te geven. Dit voor eventuele controles..

Edit: Begin nu te twijfelen, als de CC houders naam, expiratie datum en verificatie nummer kloppen, moeten ze het goedkeuren.. Stuur ze anders een mail met je vraag.

[ Voor 45% gewijzigd door Kroontje op 29-04-2004 14:36 ]

• Polderdijk
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-04 21:10
Rapporten krijg je niet thuis van Google, deze kun je immers downloaden van de Adwords site.

Maandelijks halen ze het geld van de rekening en dat is alles. Ik zou eerst gewoon proberen om jouw adresgegevens in te vullen en kijken of hij het doet. Anders kan je altijd nog mailen, meestal binnen 24 uur heb je dan al antwoord terug!

Webhosting van SkyHost.nl: 25 Mb / 1 Gb windows hosting € 4,50 p/m excl.btw!

Verwijderd

Topicstarter
Dus ik ontvang niks thuis van google,dus niet een rapport waarin staat 20 clicks op adword "bla" 18 op dit en dat etc ?
Ik wil het gewoon anoniem houden.

• Polderdijk
Verwijderd schreef op 29 april 2004 @ 14:39:
Dus ik ontvang niks thuis van google,dus niet een rapport waarin staat 20 clicks op adword "bla" 18 op dit en dat etc ?
Ik wil het gewoon anoniem houden.
Nee, je krijgt helemaal niks van google thuisgestuurd!

Het enigste wat er gebeurd is elke maand een afschrijving van het bedrag van je CC af.
Wat je wel kan instellen is dat je 1 keer in de x tijd een mail krijgt gestuurd met rapporten, maar deze kan je ook online bekijken!

• Polderdijk
Ik heb nog even 2 screenshots gemaakt:

Overzicht alle campagnes:
Staat alle informatie over vieuws/kliks/ratio/kosten/etc. per campagne en per geselecteerde datum. Letop, de getoonde bedragen zijn in dit rapporten excl. BTW!
Afbeeldingslocatie: http://got.polderdijk.com/adwords1.gif

Overzicht facturen
Hier staan alle facturen die je moet betalen of al hebt betaald. Hier zie je dat er 26 april € 59,67 is afgeschreven voor de adverteerkosten van April.
Afbeeldingslocatie: http://got.polderdijk.com/adwords2.gif

Overigens zijn er meer dan genoeg andere rapporten te genereren. Bijvoorbeeld kliks per zoekwoord en al dat soort dingen!

[ Voor 11% gewijzigd door Polderdijk op 29-04-2004 14:57 ]

Verwijderd

Topicstarter
perfect, ik heb de campagne net geactiveerd, ads staan er al _/-\o_

• Polderdijk
Verwijderd schreef op 29 april 2004 @ 15:24:
perfect, ik heb de campagne net geactiveerd, ads staan er al _/-\o_
Ik vind 't idd fijn dat het (zo goed als) realtime is. Behalve de statistieken zijn maximaal 3 uur oud, dit ivm klikspammers. Dus als iemand vanaf 1 IP een aantal keren klikt, betaal je maar voor 1 klik ipv alle kliks. Daarom zijn de statistieken niet realtime.

Overigens ben ik uitermate tevreden met de manier van adverteren, je haalt hoge conversies. Zo besteld gemiddeld elke 5,6e bezoeker die via Google Adwords is gekomen minimaal 1 item op me website!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit nu met het probleem dat mijn ads niet meer weer worden weergegeven, alles staat op actief en geen waarschuwingen gezien, maar sinds gister worden ze opeens niet meer weergegeven.
Ik heb google al gemailed hierover gister maar nog niks terug ontvangen, wat zou het mogenlijk kunnen zijn ? daglimiet is het ook niet iedergeval.

• Polderdijk
Verwijderd schreef op 03 mei 2004 @ 11:32:
Ik zit nu met het probleem dat mijn ads niet meer weer worden weergegeven, alles staat op actief en geen waarschuwingen gezien, maar sinds gister worden ze opeens niet meer weergegeven.
Ik heb google al gemailed hierover gister maar nog niks terug ontvangen, wat zou het mogenlijk kunnen zijn ? daglimiet is het ook niet iedergeval.
Zoals ik uit je verhaal begrijpt kaat het hier om een adult-site oid.

Google zal elke verandering in Google Addwords bekijken en zodra er iets niet goed is wordt je advertentie afgekeurd.

Ik verkoop via Addwords logo's en ringtones, nu stond er dus op de destination pagina (dus als iemand op de advertentie klikt) een erotisch plaatje. Toen hebben ze mijn site als 18+ bestempeld en wordt de advertentie alleen maar vertoond zodra je adult gerelateerde zoekwoorden intypt.

Na een mailtje was het geregeld en stond ik binnen no-time weer tussen de gewone resultaten!

Verwijderd

Topicstarter
Alle keywords werken niet meer, maar ik wacht google wel af, zover ik weet heb ik geen keywords gebruikt die buiten mijn niche vallen of daarnaar toe leiden.

Verwijderd

Topicstarter
Werkt inmiddels weer, damn wat een kwaliteit traffic.. ratio 1:10, dat was met traffic inkopen 1:1000 ofzo, google rulez (8>

• Polderdijk
Verwijderd schreef op 04 mei 2004 @ 17:36:
Werkt inmiddels weer, damn wat een kwaliteit traffic.. ratio 1:10, dat was met traffic inkopen 1:1000 ofzo, google rulez (8>
Idd is de traffic die je met Addwords krijgt gigantisch.

Bij mijn website's is de ratio meestal tussen de 1:4,5 en 1:5,5 dus dat is echt super!

Gelukkig dat alles bij je werkt :)

Pagina: 1