Trage windows mediaplayers

Pagina: 1
Acties:

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-08 11:06

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
Hey mensen kep een paar kleine probleempjes met WMP 9 en WMP Classic (6.4.7.5).

1e probleem
Wanneer ik een divx/xvid/mpeg e.d. wil afpselen in een van de bovengenoemde players dan word de fil 2 keer zo langzaam afgespeeld. Bij WMP 9 zou je het moeten kunnen instellen dat ie op normale snelheid moet spelen, maar wanneer je dat wil veranderen kan het niet. Daar staat ie overigens al op normale speel snelheid :/ .

2e probleem
Komt op hetzelde neer als het bovenstaande alleen geld het dit keer alleen voor WMP 9. Wanneer ik een audio cd in een van me drives doe en afspeel met WMP 9 speelt het geluid ook 2 keer zo langzaam af.. |:( . instellingen voor de afspeelsnelheid kan ik wederom niet veranderen.

Wanneer ik een divx/xivd/mpeg e.d. of een audio cd afspeel met winamp 5.0 is allees wel gewoon goed :*)

Wat denken jullie dat het probleem zou kunnen zijn

thnx, Just_I

P.S. Om jullie alvast voor te zijn op de vraag wrom ik dan niet gewoon winamp voor alles gebruik... dat vind ik namelijk niet handig werken

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
Weet niemand ut ???

There must be somenbody .... I hope O-)

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01-08 12:10
wat heb je allemaal al geprobeerd om het op te lossen? Heb je al geprobeerd om Media Player opnieuw te installeren?

Aan de codecs kan het in ieder geval niet liggen, want onder Winamp draait het wel gewoon.

Dus probeer eens WMP opnieuw te installeren.

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
Tis na het herinstallen eindelijk gelukt ... voorlopig heb ik het probleem niet meer 8)7 . Maar weet iemand waardoor of dat dit gokomen zou kunnen zijn.. Zodat ik het in het vervolg kan voorkomen oid

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01-08 12:10
Just_I schreef op 01 mei 2004 @ 11:56:
Tis na het herinstallen eindelijk gelukt ...
zei ik toch :D Maar waarom heb je dat zelf niet kunnen bedenken? Dat lijkt me toch 1 van de eerste dingen die je probeert :?

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
Helaas ... Me WMP 9 wil weer geen cd's op normale snelheid aspelen :X :/ . Dus ook niet naar de re-install .. ok bij de WMP classic wil die ok niet meer.

Heeft iemand een oplossing voor dit probleem, ik word er :O :Z van.

(tis overigens een normale cd zonder zo'n aparte player voor de PC op de cd)

*never mind*

[ Voor 22% gewijzigd door Just_I op 05-05-2004 11:03 ]

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
Weet echt niemand iets :'( of is er gewoon te weinig info ???? |:(

Verwijderd

Probeer VLC player eens, het is geen oplossing die er voor zorgt dat wmp weer vlot loopt, zie het dan maar als een work around ;)

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Je hebt drie dingen nodig om naar tevredenheid een film te kunnen kijken:

• Een pc die snel genoeg is. Wanneer je de amd 2500+ gebruikt uit je signature, dan wordt aan die voorwaarde voldaan.
• De juiste codecs + de juiste drivers voor je hardware. In de meuktracker kun je dit allemaal vinden. Gebruik ook de search linksonder op tweakers.net.
• De juiste software. WMP classic schijnt niet slecht te zijn, maar probeer in ieder geval BSplayer.

Aangezien het in winamp 5 wel goed gaat, zou ik beginnen met het downloaden van een BSplayer. Succes in ieder geval :).

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
Bedankt voor de reacties, maar het feit is dat ik juist geen nieuwe players wil installen... kep er al zat (een stuk of 6). Ik wil het probleem oplossen van de WMP's :X

[ Voor 3% gewijzigd door Just_I op 05-05-2004 11:21 ]

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Just_I schreef op 05 mei 2004 @ 11:21:
maar het feit is dat ik juist geen nieuwe players wil installen... kep er al zat (een stuk of 6).
Zou dat dan niet de oorzaak van je probleem zijn?

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
Ortep schreef op 05 mei 2004 @ 11:28:
[...]

Zou dat dan niet de oorzaak van je probleem zijn?
Zou dat kunne dan ???? Voorheen had ik dat probleem ook niet :/ .

Anyways, kzal wel even een opsomming geven van van de progjes
• Winamp 5.02
• Windows mediaplayer 9.0
• Windows mediaplayer classic 6.47
• PowerDVD
• Interactual player (van die zooi die je moet gebruiken voor sommige dvd's)
• dBPowerAMP - dMC Audio CD Input
• Sonic CinePlayer
• Quicktime Player
• Sonicstage (voor me minidisc)(is niet van hetzelfde als de voorheen genoemde SonicPlayer)

Het zijn er dus iets meer dan 6 :+

Anywyas ik hoop dat jullie kunnen bedenken / weten wat het probleem zoukunnen zijn of waar ik het kan zoeken

• dr snuggles
  • Niet online
[quote]Just_I schreef op 05 mei 2004 @ 12:35:

• Winamp 5.02
• PowerDVD
• Interactual player (van die zooi die je moet gebruiken voor sommige dvd's)
• Quicktime Player
• Sonicstage (voor me minidisc)(is niet van hetzelfde als de voorheen genoemde SonicPlayer)
• BSplayer

Hier zou je genoeg aan moeten hebben :P.
Anywyas ik hoop dat jullie kunnen bedenken / weten wat het probleem zoukunnen zijn of waar ik het kan zoeken
Zit jij in WMP bij "play speed settings" te kijken? Daar staat zo'n slider met snelheden, is dat juist wat je niet kan veranderen? Kan je mp3'tjes wel goed afspelen of de speelsnelheid ervan veranderen?

offtopic:
Ik vraag me echt af waarom mensen WMP gebruiken. Het wil bij het starten erg graag info van het internet afhalen. Autoupdate is absoluut niet uit te ztten. Je hebt geheugen verslindende en niets zeggende "visualisations". Het is groot, traag en gigantisch irritant bij het bekijken van films. Heeft de meest bizarre opties, waarvan een groot gedeelte op rare plekken zit. Mist verder essentiële opties zoals pan & scan en een goede minimizer. Nouwja, het zal wel aan mij liggen.

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
wwillem schreef op 05 mei 2004 @ 14:53:
[...]

Hier zou je genoeg aan moeten hebben :P.
Zit idd wat in, maar de WMP vind ikzelf fijn om te gebruiken voor films
[...]

Zit jij in WMP bij "play speed settings" te kijken? Daar staat zo'n slider met snelheden, is dat juist wat je niet kan veranderen? Kan je mp3'tjes wel goed afspelen of de speelsnelheid ervan veranderen?
Zie startpost ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Just_I op 05-05-2004 14:59 ]

• dr snuggles
  • Niet online
Ja ik zag je startpost wel, maar daar staat het antwoord op m'n vraag niet in :P.

In het kort: Wanneer je met wmp een mp3 afspeelt (dus geen cd), staat de snelheid dan ook te langzaam en kun je ook dan de slider niet veranderen :?

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Heb je al gecontroleerd op SpyWare, virussen, malware en andere troep die je PC kan vertragen? :?

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
GJ-tje schreef op 08 mei 2004 @ 15:18:
Heb je al gecontroleerd op SpyWare, virussen, malware en andere troep die je PC kan vertragen? :?
Uiteraard heb ik heierop gecontroleerd met AdAware 6.0 (alleen cookies :X ) maar voor de rest geen probleem.

Ook geen virussen oid volgens NAV 2004.

malware ????? Ken ik niet en dus ook niet hoe moet ik er dan vanaf komen ?

Maar zou dit van invloed kunnen zijn .. en zoja waarom dan alleen de WMP's :/

@wwillem : MP3 speeld de WMP 9.0 gewoon goed af .. alleen de WMP Classic niet :?

[ Voor 9% gewijzigd door Just_I op 08-05-2004 15:41 ]

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Just_I schreef op 08 mei 2004 @ 15:36:
[...]

Uiteraard heb ik heierop gecontroleerd met AdAware 6.0 (alleen cookies :X ) maar voor de rest geen probleem.

Ook geen virussen oid volgens NAV 2004.

malware ????? Ken ik niet en dus ook niet hoe moet ik er dan vanaf komen ?

Maar zou dit van invloed kunnen zijn .. en zoja waarom dan alleen de WMP's :/

@wwillem : MP3 speeld de WMP 9.0 gewoon goed af .. alleen de WMP Classic niet :?
Malware kan je onder andere zien met Ad Aware, die kijlt er ook een aantal al weg, maar het beste kan je daar hijackthis voor nemen... ;) Staat in de FAQ van B&V (Beveiliging en Virussen) denk ik wel ;)

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
Heeft iemand anders nog een idee ??? het bovenstaande wil kennelijk niet werken |:(

Verwijderd

Hallo,

Ik heb ook dit probleem, het gekke is als ik gewoon muziek download en het beluister dan is het geluid goed, maar bekijk ik een filmpje met geluid, dan is het geluid in slomotion erg traag en heel langzaam, ik heb al vanalles geprobeerd, opnieuw geinstalleerd, codecs en zelfs de pc geformarteerd, maar niks helpt, weet iemand waar het dan aan kan liggen?

Verwijderd

http://www.microsoft.com/...atsNew/default.asp?page=2

Als ik hier op snelle stroomgewijze verbinding klik dan doet ie het weer goed, maar dat is tijdelijk, want al sik het opnieuw start dan moet ik erop nieuw opklikken

Misschien dat iemand nu weet wat het probleem is
Pagina: 1