Zoals tezien is in de image hieronder heeft mijn cd-rom speler (E:) een aanduiding die volgens mij niet helemaal normaal is. Heeft iemand een idee hoe ik deze aanduiding weer nogmaal krijg. (en nee er zit geen cd in op dit momen.)
Verwijderd
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2004 14:03 ]
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Emmeau op 29-04-2004 14:09 ]
If you choose to criticise you choose your enemies
[ Voor 19% gewijzigd door Spider.007 op 29-04-2004 14:55 ]
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
▀ BBQ ▀ BBQ 2 ▀ Opendeurdag ▀ LED Cat Feeder
Probeer dit ook eens idd, imo een eventueel goede oplossingVerwijderd schreef op 29 april 2004 @ 14:02:
Heb je er wel een cd in gehad met keysave blabalba?Zo nee, dan zou ik er maar eens een spyware scanner over halen ( ad-aware6 )
[ Voor 72% gewijzigd door UTM op 29-04-2004 15:37 ]
Iets meer informatie aub. Wat heb je precies geprobeerd; en wat werkt daar niet van? We kunnen je hiervandaan alleen helpen met tips; dus je zult het toch zelf op moeten lossenVerwijderd schreef op 29 april 2004 @ 15:23:
allemaal al geprobeerd maar geen resultaat. Heb zelf mijn cd rom speler al gedisabled en opnieuw ge enabled zonder resultaat. Ik heb winXP pro
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Ik kan me niet voorstellen dat het aanpassen van schijfletters iets met de beveiliging van die USB key heeft te makenfish schreef op 29 april 2004 @ 19:47:
euh .. is deze computer van jouw of toevallig van werk ?
nofi maar ik krijg hier zo'n mijn baas heeft iets beveiligd maar ik wil er doorheen gevoel bij. correct me if i'm wrong.
---
[ Voor 34% gewijzigd door Fish op 29-04-2004 23:32 ]
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2004 19:02 ]
HoeVerwijderd schreef op 01 mei 2004 @ 18:52:
Maar bedankt voor alle hulp ik heb het in tussen opgelost.