Toon posts:

[XP] Schijfletter USBkey aanpassen *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zoals tezien is in de image hieronder heeft mijn cd-rom speler (E:) een aanduiding die volgens mij niet helemaal normaal is. Heeft iemand een idee hoe ik deze aanduiding weer nogmaal krijg. (en nee er zit geen cd in op dit momen.)

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/j.kerkhofs/tweakers.jpg

Verwijderd

Heb je er wel een cd in gehad met keysave blabalba? :? Zo nee, dan zou ik er maar eens een spyware scanner over halen ( ad-aware6 ) :)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2004 14:03 ]

Verwijderd

Topicstarter
ik heb wel pas een usbkey gebruikt.

Ik zelf heb het vermoeden dat het iets is was XP zelf geinstalleerd door middel van de usb key maar nu wil ik het weg hebben.

Verwijderd

Dit komt waarschijnlijk omdat je een USB stick nodig hebt om een CD-tje af te spelen. Beveiliging enzo... voor meer info http://www.diskonkey.com/

• Emmeau
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

Emmeau

All your UNIX are belong to us

google op keysafe privacy zone

de eerste link geeft al duidelijk aan wat/hoe en als je meer wilt weten, de 3e link, diskonkey.com

zoekertje

[ Voor 4% gewijzigd door Emmeau op 29-04-2004 14:09 ]

If you choose to criticise you choose your enemies

Verwijderd

Topicstarter
ja wat het was was ik ook al achter maar ik wil dat daar gewoon "cd-rom e:" komt te staan. en niet de "Keysafe privacy zone".

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Welk operating Systeem gaat het hier over? Heb je hier al naar gekeken? Verder moet je hier ook even naar kijken :)

rare aanduiding van cd-rom speler bij deze computer > Schijfletter USBkey aanpassen *

[ Voor 19% gewijzigd door Spider.007 op 29-04-2004 14:55 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Neobahamuth
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Neobahamuth

Thoughtcrime is death.

Dit al geprobeerd:

1. Start --> Configuratiescherm --> Systeembeheer --> Computerbeheer --> Schijfbeheer :
2. rechtsklik op cdrom-station --> "Stationsletter en paden wijzigen"
3. --> verwijder de stationsletter
4. --> reboot
5. --> herhaal stap 1 + 2 en geef het cdrom-station opnieuw een letter.

BBQBBQ 2OpendeurdagLED Cat Feeder

Verwijderd

Topicstarter
allemaal al geprobeerd maar geen resultaat. Heb zelf mijn cd rom speler al gedisabled en opnieuw ge enabled zonder resultaat. Ik heb winXP pro

• UTM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:14

UTM

Mischien kan je um met "Powerquest Partition Magic" wel goed krijgen. Daar kan je nl ook schrijfletters/namen mee aanpassen.
Verwijderd schreef op 29 april 2004 @ 14:02:
Heb je er wel een cd in gehad met keysave blabalba? :? Zo nee, dan zou ik er maar eens een spyware scanner over halen ( ad-aware6 ) :)
Probeer dit ook eens idd, imo een eventueel goede oplossing :) Kijk hier eens voor meer informatie: [rml][ Howto] Spyware scannen en opruimen[/rml]

[ Voor 72% gewijzigd door UTM op 29-04-2004 15:37 ]

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Verwijderd schreef op 29 april 2004 @ 15:23:
allemaal al geprobeerd maar geen resultaat. Heb zelf mijn cd rom speler al gedisabled en opnieuw ge enabled zonder resultaat. Ik heb winXP pro
Iets meer informatie aub. Wat heb je precies geprobeerd; en wat werkt daar niet van? We kunnen je hiervandaan alleen helpen met tips; dus je zult het toch zelf op moeten lossen :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

euh .. is deze computer van jouw of toevallig van werk ?

nofi maar ik krijg hier zo'n mijn baas heeft iets beveiligd maar ik wil er doorheen gevoel bij. correct me if i'm wrong.

[ Voor 53% gewijzigd door Fish op 29-04-2004 19:48 ]

Iperf

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

fish schreef op 29 april 2004 @ 19:47:
euh .. is deze computer van jouw of toevallig van werk ?

nofi maar ik krijg hier zo'n mijn baas heeft iets beveiligd maar ik wil er doorheen gevoel bij. correct me if i'm wrong.
Ik kan me niet voorstellen dat het aanpassen van schijfletters iets met de beveiliging van die USB key heeft te maken :D Anyway; dit soort meldingen mogen voortaan via een TopicReport; dan kan een moderator daar naar kijken en indien nodig actie op ondernemen :)

---

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

offtopic:
ach ik probeerde het gewoon aardig te vragen ... geen slechte intensies boosheid of wroeging
ik grijp niet zo heel erg graag naar topic reports. maar ik snap het wel een beetje :)

Edit: Ik zou in je registry eens zoeken naar die lap tekst .. wellicht dat je die "gewoon" kan veranderen

[ Voor 34% gewijzigd door Fish op 29-04-2004 23:32 ]

Iperf

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik kan je vertellen dit is geen beveiliging van mijn werk want daar ken ik alle wachtwoorden en beveiligingen van. Maar het is wel een pc van mijn werk. Toen ik namelijk de pc kreeg had ik hier nog geen last van maar na een paar dagen begon hij dit weer te geven en ik wil het nu ondertussen een keer weg hebben.

Maar bedankt voor alle hulp ik heb het in tussen opgelost.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2004 19:02 ]

• UTM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:14

UTM

Verwijderd schreef op 01 mei 2004 @ 18:52:

Maar bedankt voor alle hulp ik heb het in tussen opgelost.
Hoe :?
Is nl voor mensen die ook zon probleem hebben en dan de search gebruiken mischien wel fijn om te weten en/of te lezen hoe jij het opgelost hebt ;)
Pagina: 1