Toon posts:

topline 3200S dood?

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
oke ik was dus gisteren op een vergadering en had me topline 3200S bij voor de notule. :P Mee dat ik er weer iets op wil type viel de laptop uit :? dus ik stevig bale en hij had al 5 uur gelopen dacht van nou ffe laten afkoelen B) ... Dus ik de volgende dag weer geprobeerd helemaal geen reactie... het lamp je dat hij aanstaat springt aan en ik hoor zachtjes ram check (da snelle tikgeluid) maar geen beeld en geeft verders ook geen reactie... Dus denk ga ffies kijken of er iets mis is... Maar dat is het gekke eraan er zijn geen oververhittings sporen geen brandlucht die erin hangt (hing) heb geporbeert bios reseten (doormiddel van de baterij eruit te halen) zie het zelfde als met baterij erin en geen geluid. 8)7 Geprobeerd andere monitor eraan te hangen ook geen beeld... nu is mijn vraag heeft iemand eerder zo iets gehad of heeft iemand een idee wat het probleem is...??? misschien een zekering?

specs
Celeron fc-pga 700mhz
memory s64mb
fujitsu 10gb
scherm is 14.1inch

alsvast bedankt ,

Vipernl

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2004 14:12 . Reden: aanvulling ]

Verwijderd

Topicstarter
helemaal niemand :'( of zit ik in het verkeerde gedeelte :?

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Lees nogmaals de Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) door, en met name dit stuk. Het kicken van je topic binnen 24 uur stellen we zeker niet op prijs.

Daarnaast raad ik je aan je psot eens wat aan te passen, om even kort door de bocht te zijn; het is geen pleziertje deze post helemaal door te lezen. Maak gebruik van alinea's, hoofdletters, punten en komma's, zo wordt je post een stuk overzichtelijker. Als je het nog een keer wil proberen mag je een mailtje naar me sturen, dan mag je misschien een nieuw topic openen (dan wel in AN).

Dit topic is gesloten.