Nieuwe kast met voeding voor compaq systeem

Pagina: 1
Acties:

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
Ik heb hier een compaq desktop staan. Ik heb daar een Ti4200 videokaart bij aangeschaft. De voeding (145 Watt) trekt het nu echter niet meer. Echter, aangezien het een desktop is ( van compaq |:( ) past er geen enkele normale nieuwe voeding in de kast. Ik wil nu dus een nieuwe kast inclusief voeding van min. 300 Watt kopen. Nu is mijn vraag; kan ik mijn compaq systeem (het mobo dus eigenlijk vooral) zomaar overplaatsen naar een andere kast. Compaq vind het normaal natuurlijk niet echt prettig als je het gaat mengen met andere merken. Het mobo heeft wel een gewone ATX aansluiting. Heeft iemand hier toevallig een antwoord op? (mn desktop kast is een Compaq EXD). Als er nog meer info. gewenst is zeg je t maar.
Alvast bedankt.

Verwijderd

Dit moet gewoon te doen zijn... :) en anders modden!!! })

*Compaq kan in sommige dingen idd afwijken. Maar ik heb het ook al eens bij een kameraad gedaan (inbouw in andere case) en dat ging gewoon goed. :)

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2004 13:48 ]

• UltraR-pc
Verwijderd schreef op 29 april 2004 @ 13:45:
Dit moet gewoon te doen zijn... :) en anders modden!!! })

*Compaq kan in sommige dingen idd afwijken. Maar ik heb het ook al eens bij een kameraad gedaan (inbouw in andere case) en dat ging gewoon goed. :)
Modden zal toch niet nodig zijn? ik heb nu een desktop, die is vreselijk klein. Maar is er geen kans dat t mobo bijv. te klein is voor de nieuwe kast?
t is echt een klein rotdingetje

• UltraR-pc
zou je bij een bestelling op internet, de kast eerst mogen uitproberen? K neem aan van niet, weet er anders iemand een goede winkel in rotterdam waar ze acceptabele kasten tegen leuke prijzen hebben?

• mearten
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-03 18:57
ik heb ook een compaq en daar ik ik geen andere kast om heen zetten, de aansluiting van de power knop en de ledjes en zo zijn anders of je moet een kast vinden waar al die aansluitingen los zijn.

Scuba-diver

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

mearten schreef op 29 april 2004 @ 14:10:
ik heb ook een compaq en daar ik ik geen andere kast om heen zetten, de aansluiting van de power knop en de ledjes en zo zijn anders of je moet een kast vinden waar al die aansluitingen los zijn.
Of je knipt de kabels af en m.b.v. krimpkousen maak je de compaq stekkers eraan.

• mearten
  • Laatst online: 24-03 18:57
KillerAce_NL schreef op 29 april 2004 @ 14:13:
[...]

Of je knipt de kabels af en m.b.v. krimpkousen maak je de compaq stekkers eraan.
ehh ja :) niet aan gedacht |:(

Scuba-diver

Pagina: 1