Ik zit met de volgende situatie:
In een aangespaste versie van SquirrelMail heb ik een eigen adresboek erin gemaakt, die gekoppeld is aan een MySQL database.
Nu heb ik bij de compose de TO/CC/BCC tot links gemaakt die een ander bestand aanroept in een nieuwe window. Daarin komen alle bekende email adressen.
Met een selectievakje voor het adres kan je aangeven of je deze wil toevoegen aan de (bijv) to: regel.
Ik heb aan het selectievakje het bijbehorende email adres als value opgegeven, zodat het meteen kan worden ingevuld. Ik kan ook het adres doorgeven aan het vorige scherm met window.opener.addAddress(email)
In compose.php zit dan ook de javascript functie addAddress():
de to variabels heeft te maken met het bijbehorende veld, dus als je op to klikt zal hij het bij de send_to input invullen.
Dit is de functie in addrbook_popup.php:
Het probleem is nu dat ik de ingevulde value in compose.php niet kan zien.
Ik zie geen fouten als de functie klaar is, maar de textveld bij to blijft leeg.
Is er een functie of zo, in javascript waar dat mee gebeurd?
In een aangespaste versie van SquirrelMail heb ik een eigen adresboek erin gemaakt, die gekoppeld is aan een MySQL database.
Nu heb ik bij de compose de TO/CC/BCC tot links gemaakt die een ander bestand aanroept in een nieuwe window. Daarin komen alle bekende email adressen.
Met een selectievakje voor het adres kan je aangeven of je deze wil toevoegen aan de (bijv) to: regel.
Ik heb aan het selectievakje het bijbehorende email adres als value opgegeven, zodat het meteen kan worden ingevuld. Ik kan ook het adres doorgeven aan het vorige scherm met window.opener.addAddress(email)
In compose.php zit dan ook de javascript functie addAddress():
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| <script language=javascript>
function setAddress(value, to){
var form="document.compose.send_"+to;
var veld="send_"+to;
form.value = value;
form = form.value;
}
</script> |
de to variabels heeft te maken met het bijbehorende veld, dus als je op to klikt zal hij het bij de send_to input invullen.
Dit is de functie in addrbook_popup.php:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| function setAddress(){
var checkBox = getSelectedCheckbox(document.pemails.MyCheckBox);
var value = getSelectedCheckboxValue(document.pemails.MyCheckBox);
var to = '<?php echo $send; ?>';
if (checkBox.length == 0) {
alert("Please select an address to add to your email");
}else{
window.opener.setAddress(value, to);
window.close();
}
} |
Het probleem is nu dat ik de ingevulde value in compose.php niet kan zien.
Ik zie geen fouten als de functie klaar is, maar de textveld bij to blijft leeg.
Is er een functie of zo, in javascript waar dat mee gebeurd?