You, me, us, together, me, us, you, we, us, you, me... DONE.
En heb je al in veilige modus opgestart? Zonee, dan zou ik dat eerst even doen.
klinkt misschien stom, maar hoe doe je dat?
want als ik de comptue ropstart, dan krijg ik dat Pentium 4 icoontje op het midden van mijn scherm en daarna start hij gelijk windows op :-/ Dus kheb eigenlijk geen kans om op F8 te duwen, (dat was toch d eknop om naar veilige modus te gaan?)
- suaver
- suaver
--
Windows XP:
1 - Sluit alle programma's af en klik dan op 'start' en daarna op 'uitvoeren'.
2 - Type in de balk het woord 'msconfig' (zonder de ' tekens) en druk dan op 'enter'.
3 - Klik in het scherm wat verschijnt op het tabblad 'boot.ini' en zet dan een vinkje bij de regel '/safeboot'.
4 - Klik dan op 'ok' en start de pc opnieuw op als dat gevraagd wordt.
5 - De pc zal dan opstarten in de veilige modus, maar je moet er rekening mee houden dat dit enkele minuten kan duren.
Let op: Net als bij Windows 98 en Windows Me moet je ook in dit geval de stappen weer uitvoeren en het geplaatste vinkje weg halen om er op die manier voor te zorgen dat de pc weer normaal op zal starten.
--
Dat kan dus niet omdat hij voor die tijd al gefreezed is
Windows XP:
1 - Sluit alle programma's af en klik dan op 'start' en daarna op 'uitvoeren'.
2 - Type in de balk het woord 'msconfig' (zonder de ' tekens) en druk dan op 'enter'.
3 - Klik in het scherm wat verschijnt op het tabblad 'boot.ini' en zet dan een vinkje bij de regel '/safeboot'.
4 - Klik dan op 'ok' en start de pc opnieuw op als dat gevraagd wordt.
5 - De pc zal dan opstarten in de veilige modus, maar je moet er rekening mee houden dat dit enkele minuten kan duren.
Let op: Net als bij Windows 98 en Windows Me moet je ook in dit geval de stappen weer uitvoeren en het geplaatste vinkje weg halen om er op die manier voor te zorgen dat de pc weer normaal op zal starten.
--
Dat kan dus niet omdat hij voor die tijd al gefreezed is
Zodra het Windows XP logo verschijnt moet je direct op F8 drukken.
Overigens wordt hier op GoT verwacht dat je enige basiskennis hebt, als je niet eens weet hoe je in veilige modus moet opstarten dan denk ik toch dat je daar niet aan voldoet.
Overigens wordt hier op GoT verwacht dat je enige basiskennis hebt, als je niet eens weet hoe je in veilige modus moet opstarten dan denk ik toch dat je daar niet aan voldoet.
[ Voor 3% gewijzigd door Dennis op 29-04-2004 13:43 ]
nja ik heb altijd met win98 gewerkt en ik wil niet n00bisch doen ofzo, maar ik had het echt al een paar keer geprobeerd hoor, en als het niet lukt vraag ik het me toch af, wtf ik dan fout doe.
Juist, naar veel doen en laten, ben ik achter gekomen dat win XP een recovery functie heeft :-/ Nja weet ik dit voor de volgende keer, bleek dus dat norton of zonealarm een of andere file gewist had wat blijkbaar nodig was :-/
<no offense modus>
Ik denk dat je de volgende keer beter ook je edit knop kan gebruiken
</no offense modus>
En dat is dus de reden dat ik bovengenoemde software niet gebruik.. Alleen maar problemen mee gehad
Ik denk dat je de volgende keer beter ook je edit knop kan gebruiken
</no offense modus>
En dat is dus de reden dat ik bovengenoemde software niet gebruik.. Alleen maar problemen mee gehad
Pagina: 1