Toon posts:

TomTom Navigater 3 op PC, hoe?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik ben op zoek naar een manier om TomTom Navigator 3 te draaien op een Windows XP PC. Dit pakket is bedoeld om op een PDA te draaien.
Volgens mij zou het wel mogelijk moeten zijn om dit te laten werken, misschien door het gebruik van een emulator of iets in die geest.
Ik heb de search functie al gebruikt maar helaas niet gevonden wat ik nodig heb. Misschien een mede-tweaker die dit al eens heeft gedaan?

• thegeronimo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-04 20:27

thegeronimo

Ich bun ut mer....

Interessante vraag, waarop ik het antwoord ook wel op zou willen weten.
:)

The only thing to fear is fear itself

Verwijderd

Zover ik weet kan het niet. Je kunt het niet eens installeren zonder dat er een pda aan die pc hangt.
kan me natuurlijk vergissen. als je gewoon opzoek bent naar vanigatie software voor op de laptop kan ik alturition aanbevelen. heb het zelf ook in combinatie met usb gps ontvangertje. werk best aardig.

• thegeronimo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-04 20:27

thegeronimo

Ich bun ut mer....

Verwijderd schreef op 29 april 2004 @ 13:32:
Zover ik weet kan het niet. Je kunt het niet eens installeren zonder dat er een pda aan die pc hangt.
kan me natuurlijk vergissen. als je gewoon opzoek bent naar vanigatie software voor op de laptop kan ik alturition aanbevelen. heb het zelf ook in combinatie met usb gps ontvangertje. werk best aardig.
Alturition? Kun je daar een link van geven naar de site van de maker. Zou wel eens willen zien wat dat is.

The only thing to fear is fear itself

Verwijderd

.

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2023 22:23 ]

Verwijderd

Topicstarter
thegeronimo schreef op 29 april 2004 @ 13:38:
[...]

Alturition? Kun je daar een link van geven naar de site van de maker. Zou wel eens willen zien wat dat is.
http://www.alturion.com/products/details.php?id=59
Pagina: 1